در پرسپولیس ‌ماندم تا به تیم ملی برسم

محمد نادری در گفت‌وگو با جام‌جم:

در پرسپولیس ‌ماندم تا به تیم ملی برسم

 اتفاق مهم برای همه پرسپولیسی‌ها، قطعی شدن حضور محمد نادری در جمع سرخپوشان بود. نادری با شرایط خاصی در پرسپولیس ماند و قراردادش را تمدید كرد؛ تمدیدقراردادی كه شاید به اندازه كافی به سود پرسپولیس نیست، ولی درخشش نادری در فصل قبل ارزش آن را داشت تا ایرج عرب دست به كار شود و قرارداد این بازیكن را تمدید كند. با این بازیكن جوان برای دقایقی به صحبت پرداختیم:

 بالاخره قراردادت تمدید شد!
بله، من در نیم فصل دوم لیگ قبلی به پرسپولیس پیوستم آن هم با شرایط خاص و ویژه. اتفاقاتی برای من رخ داد كه دوست داشتم باز هم در جمع پرسپولیسی‌ها باقی بمانم. دلم نمی‌خواست تحت هیچ شرایطی این تیم را ترك كنم. برای من پرسپولیس دقیقاً همان تیمی بود كه دوست داشتم روزی در آن فوتبال بازی كنم. وقتی به آرزوی خودم رسیدم، به هیچ عنوان نمی‌خواستم آن را از دست بدهم.

 باز هم به عنوان یار قرضی در پرسپولیس ماندنی شدی؟
بله، البته مذاكرات زیادی انجام شد تا بتوانم رضایتنامه دائمی خودم را از باشگاه كورتریك بلژیك دریافت كنم، ولی در نهایت شرایط به گونه‌ای رقم خورد كه باشگاه كورتریك فقط با رضایتنامه قرضی من موافقت كرد و به من رضایتنامه قطعی نداد تا در این تیم بمانم. به هر حال من به هدفم رسیدم و فكر می‌كنم هر دو باشگاه نیز از این موضوع خوشحال باشند.

 برای فصل آینده چه برنامه‌ای داری؟
من به‌زودی به تمرینات اضافه می‌شوم و همراه تیم به اردوی تركیه می‌روم. انگیزه‌های زیادی دارم تا بتوانم خیلی زود به تیم ملی فوتبال كشورمان دعوت شوم. این موضوع را به محض تمدید قرارداد هم به مسؤولان باشگاه و هواداران گفتم. مهم‌ترین هدف من رسیدن به پیراهن تیم ملی است و این حقیقتی است كه هنگام تمدید قرارداد به دنبالش بودم.

 به نظرت می‌توانی یكی از مهره‌های ثابت تیم ملی باشی؟
بله، چرا كه نه. با تمام وجود برای این هدف می‌جنگم و اصلاً به همین دلیل و با همین انگیزه فوتبال را ادامه می‌دهم. همیشه امیدوارم در سن و سال پایین به تیم ملی برسم و بتوانم شانس سال‌ها بازی برای تیم كشورم را داشته باشم.

 وضعیت پرسپولیس در لیگ برتر را چطور ارزیابی می‌كنی؟
بسیار فصل خوبی داشتیم و توانستیم قهرمانی را با شایستگی در لیگ قبلی به دست بیاوریم. در فصل جدید با این‌كه برانكو را از دست داده ایم اما با كادرفنی جدید تلاش می‌كنیم به خواسته‌های خود برسیم.

 گابریل كالدرون، سرمربی جدید پرسپولیس را چطور می‌بینی؟
یك مربی با تجربه و كارنامه‌دار كه با اهداف خاصی به تیم ما اضافه شده است. بدون شك حضور او در ایران می‌تواند به بالا‌رفتن كیفیت بازی‌های پرسپولیس در فصل آینده کمک كند و ما را به اهدافی كه داریم برساند. مهم‌ترین هدف پرسپولیس در فصل جدید، كسب قهرمانی دوباره در لیگ برتر است. دنبال كسب بهترین بردها در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و بدون شك با حمایت هواداران می‌توانیم به این خواسته برسیم.
​​​​​​​
 حرف آخر؟
می خواهم از هواداران پرسپولیس تشكر كنم. آنها به من انگیزه فراوانی برای ادامه كار دادند. بازی كردن در پرسپولیس سخت ولی بسیار شیرین است. همه ما دوست داریم در هر بازی برنده از زمین خارج شویم و مطمئنا اگر طرفداران نیز حمایت كنند، این اتفاقات شیرین در فصل آینده هم رخ می‌دهد.