جباری: استقلال شانس اول قهرمانی است

جباری: استقلال شانس اول قهرمانی است

علی جباری، پیشكسوت باشگاه استقلال امیدوار است در فصل آینده، آبی‌پوشان بتوانند یك قهرمانی هیجان‌انگیز را به هواداران خود هدیه بدهند.  او به جام‌جم گفت: انتخاب استراماچونی آرامش زیادی به استقلال داد. من فكر می‌كنم با این شرایط استقلال می‌تواند برای كسب عنوان قهرمانی به لیگ برتر برگردد. استراماچونی خیلی زود به تمرینات اضافه شد. فكر می‌كنم شناخت خوبی نیز از بازیكنان و شرایط تیم همچنین جو هواداران به دست آورده و می‌تواند در ادامه بهترین وضعیت را برای تیم بسازد.
 جباری درخصوص بازیكنان جدید تیم نیز گفت: در مورد برخی از بازیكنان شك دارم كه بتوانند به استقلال كمك كنند. البته  تصور من این است كه در فصل جدید و با این شرایط، اتفاقات خوبی برای استقلال می‌افتد. همه ما باید از تجربه‌همان استفاده كرده و به استقلال كمك كنیم.
 جباری در نهایت گفت: پیش‌بینی من این است كه مثل فصل گذشته، پرسپولیس، سپاهان و تراكتورسازی همراه پدیده مهم‌ترین رقبا برای قهرمانی باشند ولی اگر طرفداران استقلال حمایت بیشتری از تیم‌شان انجام بدهند، قطعا این تیم با استراماچونی به اصلی ترین مدعی قهرمانی تبدیل می‌شود و می‌تواند به طلسم دور ماندن از جام در لیگ برتر پایان دهد.