ایرج عرب تكذیب كرد؛  سیدجلال كاپیتان ماست و می‌ماند

ایرج عرب تكذیب كرد؛ سیدجلال كاپیتان ماست و می‌ماند

سیدجلال حسینی مدافع كهنه كار و با‌تجربه پرسپولیس بی‌شك حالا كمی تحت فشار قرار گرفته است. باشگاه پرسپولیس با جذب محمدحسین كنعانی‌زادگان نشان داد كه فكری برای آینده كرده و احتمالا به‌زودی باید خط دفاع قرمزها را بدون او تصور كرد. در روزهای اخیر شایعاتی مطرح شد مبنی بر این‌كه كالدرون مدافع با تجربه تیم را نمی‌خواهد و به مسؤولان باشگاه گفته این بازیكن از جمع شان جدا شود. نبی، نایب رئیس هیات مدیره باشگاه خیلی زود واكنش نشان داد و گفت اصلا این‌طور نیست و سیدجلال در تیم می‌ماند. باشگاه هم قرارداد این بازیكن را تمدید كرد تا همه چیز در ظاهر خوب به نظر برسد. جذب كنعانی‌زادگان اما نشان داد به هر حال پرسپولیس به خاطر بالا رفتن سن و سال حسینی احساس نگرانی می‌كند. با این حال وقتی از عرب مدیرعامل قرمزها در این باره سوال كردیم پاسخ داد: «قرار نیست سیدجلال حسینی جایی برود. او كاپیتان ماست و در تیم می‌ماند. به حاشیه‌ها هم توجهی نكنید. سیدجلال در این چند سال خدمت زیادی به باشگاه كرده است.»
عرب ادامه ‌داد: «سیدجلال كاپیتان ماست و می‌ماند. هواداران و باشگاه او را دوست دارند.» از مدیرعامل پرسپولیس درباره علت جذب محمدحسین كنعانی‌زادگان پرسیدیم كه پاسخ داد: «به هر حال ما طبق خواسته سرمربی بازیكن جذب می‌كنیم. این خواسته‌ای بود كه آقای كالدرون داشت و یك مدافع میانی خواست و ما هم این كار را كردیم.»
مدیرعامل قرمزها درباره وضعیت تیم در نقل و انتقالات هم گفت: «ما تلاش می‌كنیم در سكوت كارها را پیش ببریم. به‌تازگی محمد نادری را حفظ كردیم با این‌كه داشت جدا شد و به باشگاه دیگری می‌رفت. او پیشنهاد خوبی از اروپا داشت ولی توانستیم این بازیكن را حفظ كنیم. همچنین كنعانی‌زادگان را هم در سكوت نگه داشتیم. به دنبال جذب بازیكن هستیم. به هر حال طبق خواسته سرمربی خود عمل خواهیم كرد. قطعا یك فوروارد جذب می‌كنیم و در این زمینه مشغول بررسی هستیم.»

بندی كه نزدیك بود دردسرساز شود
محمدحسین كنعانی‌زادگان، مدافع تازه پرسپولیس، برای امضای قرارداد بندی را شرط كرده بود كه می‌توانست باعث جنجالی در باشگاه شود. این بازیكن به مسؤولان پرسپولیس گفته بود در صورتی به این باشگاه ملحق می‌شود كه بندی برای فیكس بودن در قراردادش وجود داشته باشد. عرب اما از روز اول با این بند مخالفت كرد و گفت هرگز چنین موضوعی را نمی‌پذیرد، چراكه هیچ بازیكنی در پرسپولیس چنین بندی در قراردادش ندارد و این مربی است كه تصمیم می‌گیرد چه بازیكنی به میدان برود. البته كنعانی زادگان این‌طور متوجه شد كه كالدرون به آینده فكر می‌كند و به همین خاطر احتمالا خط دفاعی قرمزها را جوان‌تر  خواهد کرد. این یعنی احتمالا رفته‌رفته سیدجلال نیمكت نشین خواهد شد تا كنعانی زادگان وارد تركیب شود و بتواند بازی كند. حسینی هم متوجه این موضوع شده و البته به نوعی با آن كنار آمده است. به هر حال باشگاه به آینده تیم هم فكر می‌كند.