انصراف عطشانی از جشنواره شهر

انصراف عطشانی از جشنواره شهر


علی عطشانی، كارگردان و تهیه‌كننده فیلم سینمایی «یادم تو رو فراموش» با انتشار نامه‌ای از حضور در هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر انصراف داد.
به گزارش جام‌جم، علی عطشانی، كارگردان و تهیه‌كننده فیلم سینمایی یادم تو رو فراموش با گلایه از روند برگزاری هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر به دبیری هاشم میرزاخانی و با انتشار نامه‌ای سرگشاده انصراف خود از حضور در این جشنواره را اعلام كرد.
در متن نامه عطشانی آمده است: «به نام خدا. از آنجا كه چندی پیش از سوی دبیرخانه هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر اعلام شد كه فیلم «یادم تو رو فراموش» از سوی هیات انتخاب برای حضور در این جشنواره انتخاب شده و در پی آن دو هفته پیش از طرف دبیرخانه جشنواره برای ارسال نسخه دی‌سی‌پی فیلم تماس گرفته شد، اما به‌‌رغم پیگیری‌های مكرر از آن زمان تا امروز هیچ پاسخ درستی از سوی برگزاركنندگان جشنواره در این‌باره دریافت نكردم و صرفا شاهد ناهماهنگی‌های كودكانه، غیرحرفه‌ای و خنده‌داری در این جشنواره بودم.
لذا از آنجا كه فیلم «یادم تو رو فراموش» تاكنون در جشنواره‌های داخلی و خارجی متعددی حضور داشته و هرگز در هیچ یك از رویدادهای داخلی و بین‌المللی با این حجم از بی‌نظمی و ناهماهنگی مواجه نشده است و نظر به این‌كه از زمان اعلام پذیرفته شدن فیلم در هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر تا امروز كوچك‌ترین آداب حرفه‌ای در روند برگزاری این جشنواره رعایت نشده و از سوی دیگر در حال آماده شدن برای اكران عمومی فیلم «یادم تو رو فراموش» هستیم، ترجیح می‌دهم در این جشنواره كه شواهد نشان می‌دهد هیچ اعتمادی به امانتداری و برگزاری صحیح و حرفه‌ای آن نیست، شركت نكنم.