می‌خواستند محمدی، محصص یا معینی را دستیارش كنند!

فرهاد همچنان علیه كمیته فنی فدراسیون فوتبال

می‌خواستند محمدی، محصص یا معینی را دستیارش كنند!

با وجود آن‌كه مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال حامی مجیدی است و از او خواسته بدون توجه به شایعات و یكسری اتفاقات، كار خود را انجام دهد و به مسائل دیگر كاری نداشته باشد، همچنان اختلافات ادامه دارد. بعد از شكست تیم ملی امید در دو بازی دوستانه مقابل ازبكستان، كمیته فنی گزارشی را در انتقاد از عملكرد فرهاد و تیمش تنظیم و در اختیار مهدی تاج قرار داد. آنها همه جوره فرهاد را نقد كرده بودند؛ از شكل تمریناتش تا تاكتیك‌هایش، تعویض‌هایش و... این گزارش هم در اختیار مجیدی قرار گرفت تا آن را بخواند و به بخشی از ضعف‌هایش پی ببرد.
تاج در دو هفته گذشته در تلاش بود مشكلات در راه المپیك را حل كند. او از اختلاف حمید استیلی و فرهاد مجیدی هم باخبر شد و تلاش كرد این اختلاف را از بین ببرد. با دخالت تاج طرفین آتش بس كردند ولی با وجود این‌كه همكاری ادامه دارد، فرهاد مجیدی همچنین گلایه دارد. مثلا روز گذشته پرویز مظلومی سرمربی استقلال در برنامه سلام صبح بخیر شبكه سه سیما، بخشی از حرف‌های خود با سرمربی تیم امید را بیان كرد و گفت: «زمانی كه ما كسی را سرمربی قرار می‌دهیم باید به او اختیار تام بدهیم و فقط نظارت داشته باشیم، نه دخالت، اما فكر می‌كنم حالا دارد در كار فرهاد مجیدی دخالت می‌شود. یك كمیته فنی هست و یك سرمربی. استیلی بازیكن بزرگ، مربی توانا، بچه با معرفت و مدیر فنی تیم است. یك كمیته فنی هم شامل آقایان محصص، محمدی و ماجدی داریم. این وظایف باید تفكیك شود و سرمربی باید كارش را راحت انجام بدهد، اما اكنون مشكلاتی ایجاد شده است و من فكر می‌كنم شاید اصلا همتی برای صعود تیم وجود ندارد.» او بار دیگر تاكید كرد در كار فرهاد دخالت می‌شود و كمیته فنی به او گفته باید فلانی دستیارش باشد!
ماجرا از این قرار است كه كمیته فنی فدراسیون تاكید دارد دستیار فرهاد یكی از جمع‌شان باشد. آنها ابتدا اكبر محمدی را به مجیدی پیشنهاد دادند، یعنی رئیس كمیته جوانان. فرهاد این پیشنهاد را سریعا رد كرد. در ادامه گفتند مرتضی محصص دستیار او شود كه فرهاد این پیشنهاد را هم نپذیرفت. نفر سوم هم فریدون معینی بود كه از سال‌ها قبل در كمیته فنی و همین‌طور فوتبال پایه فدراسیون حضور دارد. با رد كردن نام این سه نفر، كمیته فنی رودرروی فرهاد قرار گرفت و حالا مشكلاتی بین دو طرف وجود دارد. مجیدی به تاج گفته اصلا دوست ندارد با كمیته فنی رودررو شود بلكه می‌خواهد همه چیز را به خود او گزارش كند و كلا روابطش با او باشد. رئیس فدراسیون هم به فرهاد تاكید كرده كار خودش را انجام دهد و هر جا نیاز بود به دفتر او برود و گزارش‌هایش را ارائه كند و كم‌و‌كاستی‌ها را بگوید.
آنچه مشخص است این شرایط در فاصله نزدیك به سه ماه مانده تا شروع رقابت‌های مرحله نهایی صعود به المپیك اصلا خوب نیست و می‌تواند باعث شود حتی تیم در معرض خطر قرار بگیرد. هیچ بعید نیست این مشكلات به‌زودی دوباره با واكنش فرهاد مجیدی مواجه شود...