فقط به خاطر سرما خوردگی!

فرشید اسماعیلی می گوید تمرین نکردنش به دلیل مسائل مالی نبوده است

فقط به خاطر سرما خوردگی!

 روز یكشنبه فرشید اسماعیلی،‌هافبك استقلال در تمرین آبی‌ها حاضر نبود. غیبت این بازیكن درست یك روز بعد از اعتصاب استقلالی‌ها به خاطر مسائل مالی باعث شد تا ابهاماتی به وجود بیاید. بعضی از سایت‌ها نوشتند اسماعیلی و چند بازیكن دیگر از جمله سیدحسین حسینی و روزبه چشمی به خاطر مشكلات مالی تصمیم گرفته‌اند همچنان در تمرین استقلال حاضر نشوند.
اسماعیلی اما این خبر را از بیخ و بن تكذیب می‌كند و در این باره می‌گوید: «اصلا چنین بحثی نبود. من از روز شنبه سرما خوردم و این مساله باعث شد نتوانم روز یكشنبه تمرین كنم. این‌كه گفتند من عمدا به دلیل مشکلات مالی در تمرین نبودم، درست نیست. اتفاقا در محل تمرین استقلال حاضر بودم و تنها با بقیه كار نكردم. قبل از تمرین با آقای استراماچونی صحبت كردم و به ایشان گفتم سرماخوردم و نمی‌توانم تمرین كنم. آقای استراماچونی هم گفت بهتر است تمرین نكنی و استراحت داشته باشی. وگرنه بحث دیگری نبود.»
به گفته فرشید اسماعیلی، دیگر بازیكنانی هم كه در تمرین حاضر نبودند با آندره‌آ استراماچونی، سرمربی استقلال هماهنگی لازم را انجام دادند و این‌طور نبود كه به خاطر مسائل مالی یا سرخود تصمیم گرفته باشند از حضور در تمرین انصراف دهند.
ناگفته نماند همچنان بازیكنان استقلال با باشگاه بر سر مسائل مالی اختلاف دارند. با وجود آن‌كه باشگاه می‌گوید 20درصد از پول قراردادهای امسال را پرداخت كرده ولی بازیكنان می‌گویند این پول را به حساب طلب‌های فصل قبل خود گذاشته‌اند، بنابراین از استقلال برای فصل جاری پولی نگرفته‌اند. امیرحسین فتحی در روزهای اخیر هم با وزیر ورزش دیدار و گفت‌وگو داشته و هم با اعضای هیات‌مدیره باشگاه. او در تلاش است تا بتواند پولی جور كند. البته مشكل فقط پول بازیكنان نیست. استقلال به استراماچونی هم بدهكار است و در تلاش است تا بتواند راهی برای انتقال پول به حساب این مربی پیدا كند.