ماجرای دستگیری فتحی از زبان میرشاد ماجدی!

ماجرای دستگیری فتحی از زبان میرشاد ماجدی!

میرشاد ماجدی عضو هیات مدیره استقلال كه كلا از اظهارنظر درباره اتفاقات این باشگاه طفره می‌رود، دیروز سرانجام مجبور شد اظهاراتی درباره اتفاقات این باشگاه داشته باشد. اخیرا از او نقل و قولی منتشر شد كه گفته بود استراماچونی را قبول ندارد. ماجدی درباره این نقل و قول یكسری توضیحات داد: «من گفتم استراماچونی را قبول ندارم و باید قلعه نویی سرمربی استقلال شود؟ این خلاف واقعیت است. صحبت من این بود كه تمركز استراماچونی روی تمرینات و بازی‌ها باشد. حرف من را برعكس منتشر كردند.»
او از مربی ایتالیایی اعلام حمایت می‌كند: «بله، ما حامی ایشان هستیم و باید پشت او باشیم. بنده از جنس استقلالم. دوست ندارم برای باشگاه حاشیه‌ای رقم بخورد. ما باید پشت تیمی باشیم كه دارد خوب بازی می‌كند و خوب نتیجه می‌گیرد. الان استراماچونی خوب كار می‌كند، وظیفه من و تمام هواداران این است كه حمایت كنیم.»
هفته گذشته از فتحی مدیرعامل استقلال هم نقل‌قولی منتشر شد كه ناراحتی استراماچونی به خاطر مشكلات مهم نیست. ماجدی می‌گوید: «فتحی چنین چیزی را نگفت.» او در واكنش به قهر استراماچونی و باشگاه هم توضیح می‌دهد: «من هم شنیدم كه می‌گویند زرینچه حرف‌ها را به باشگاه منتقل می‌كند. نه بابا از این خبرها نیست.»
او از نامه استراماچونی برای گرفتن مطالباتش به فیفا هم ابراز بی‌اطلاعی می‌كند و می‌گوید چنین چیزی نشنیده است. میرشاد درباره ناپدید شدن فتحی از دید رسانه‌ها هم می‌گوید: «ایشان در باشگاه كار می‌كند. همان‌طور كه من را دستگیر كردید، ایشان را هم دستگیر كنید!»