ــــــــكجا؟

ــــــــكجا؟

علیرام نورایی، بازیگر سینما و تلویزیون اعلام كرد كه صبحت درباره ایران او را به جذابیت‌های ایران نزدیك كرده و از این رو بسیار خوشحال هست.
كجا درباره ایران صحبت می‌كند؟ برنامه صبح بخیر ایران شبكه یك.
دیگه چه خبر؟ نورایی در این برنامه گفت: پیشنهادی از تیم برنامه‌ساز شد كه با توجه به علاقه خودم مورد استقبال واقع شد و در حال حاضر هم از این اتفاق بسیار خوشحال هستم.
وی عنوان كرد: ایرانگردی باعث شد به جذابیت‌های گردشگری و مناطق بكر كشورم بیشتر نزدیك شوم ضمن آن‌كه به تصویر كشیدن این جذابیت‌ها برای مردم عزیز ایران كه كمتر در رسانه ملی به آن پرداخته شده از شیرینی‌های این كار است كه الحمدلله مورد استقبال مخاطبان نیز واقع
شده است.
این بازیگر سینما و تلویزیون به اهداف این برنامه اشاره و اظهار كرد: به نمایش گذاشتن مناطق كمتر دیده شده و تشویق بازگشت مردم به روستاها كه به نوعی رونق به روستاها را به همراه خود خواهد داشت، از اهداف این برنامه است، ضمن آن‌كه حمایت از تولید ملی در دستور كار برنامه‌سازی ایرانگردی قرار دارد.
نورایی گفت: تاكنون مناطق جذابی از استان‌های هرمزگان (جزیره قشم)، آذربایجان شرقی و اصفهان به تصویر كشیده شده كه با استقبال بی نظیر مخاطبان تلویزیون همراه بوده و در حال حاضر در مناطق بكر و دیدنی استان گیلان هستیم كه به‌زودی از شبكه یك پخش خواهد شد.
یادآور می‌شود، فصل جدید برنامه صبح بخیر ایران با تهیه‌كنندگی داریوش دلیری و اجرای پدرام كریمی و عبدالرضا امیراحمدی كاری از گروه اجتماعی شبكه یك سیما است كه شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 6 الی 8 صبح به صورت زنده روی آنتن این شبكه
می‌رود.