فنایی: گل‌محمدی بهترین تصمیم را برای دروازه‌بان‌ها می‌گیرد

فنایی: گل‌محمدی بهترین تصمیم را برای دروازه‌بان‌ها می‌گیرد


پرسپولیس در اصفهان نتوانست شانسی برای بازی با سپاهان و طی كردن دیدار هفته بیستم خود داشته باشد هر چند كارشناسان مختلف می‌گویند به علت بی انضباطی كه سپاهان نشان داد، نتیجه بازی 3 بر صفر به سود سرخپوشان پایتخت می‌شود. در این رابطه با داوود فنایی مربی دروازه بان‌های پرسپولیس و دستیار یحیی گل‌محمدی تماس گرفتیم.
او در ابتدا به خبرنگار جام‌جم گفت: «از هر لحاظ كه بگویید، آماده تقابل با سپاهان بودیم و شك ندارم كه بازی را با برد پشت سر می‌گذاشتیم، اما هنوز در شوك اتفاقات آن روز هستیم. واقعا عجیب بود؛ بازیكنان ما، عوامل اجرایی بازی، داوران، ناظر بازی، عكاسان، خبرنگاران و گزارشگران داخل زمین حضور داشتند، اما تیم سپاهان هنوز حتی وارد ورزشگاه هم نشده بود! نمی‌دانستیم باید چه تصمیمی بگیریم.»
فنایی افزود: ما حدود 70تا 80 دقیقه در استادیوم ماندیم تا شاید شرایط برگزاری بازی مهیا شود. حتی به بازیكنان هنگام ترك ورزشگاه گفتیم آماده باشید هر لحظه كه سپاهانی‌ها برای گرم كردن بدن‌های خود وارد زمین شدند، به رختكن برگردید، ولی اصلا نفهمیدم كه چرا سپاهان حاضر به حضور در زمین هم نشد. ما هیچ بازیكنی از این تیم را در راهرو ندیدیم كه مشغول گرم كردن بدنش باشد. احتمالا حرف اهالی رسانه درست است و آنها بعد از خروج ما از ورزشگاه و 2 ساعت بعد از زمان شروع بازی به راهرو آمدند و بدن‌شان را گرم كردند و سپس فیلم گرفتند وگرنه تا وقتی ما بودیم، حتی از رختكن بیرون هم نیامدند.
مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس همچنین در مورد انتخاب بوژیدار رادوشویچ به عنوان دروازه‌بان در فهرست اصلی پرسپولیس برای بازی لغو شده با سپاهان و همچنین جهت دیدار امروز مقابل شهرخودرو گفت: «این مسائل در حیطه اختیارات یحیی گل‌محمدی است. من نمی‌توانم نظری بدهم. او حتما بهترین انتخاب را دارد. تا به حال هم، این طور بوده و چیزی غیر از این نیست.»