تلویزیون به پیشواز نوروز رفت

تلویزیون به پیشواز نوروز رفت


جزئیات تغییرات اعمال شده در جدول پخش شبکه‌های سیما تا اواخر اسفند به دلیل شرایط ایجاد شده به منظورکنترل شیوع ویروس کرونا و لزوم ایجاد آرامش روانی در جامعه اعلام شد.
به گزارش جام‌جم، به دستور دکتر میرباقری، معاون سیمای رسانه ملی، شبکه‌های سیما با تغییر جدول پخش برنامه‌های معمول خود با گنجاندن برنامه‌های شاد، سرگرم‌کننده و طنز، لحظات دلنشینی را برای مخاطبان تلویزیون  فراهم کرده‌اند.
شبکه یک سیما هر روز ساعت 9و 45 دقیقه صبح یک فیلم سینمایی ایرانی طنز برای مخاطبان خود پخش خواهد کرد و سریال‌ خانه به دوش، مسابقه‌های «ادابازی»، «سبقت» و «ایران» از دیگر برنامه‌های این شبکه است.
شبکه دوی سیما برای جذابیت باکس اصلی خود سریال طنز «شگفت انگیز» را جایگزین سریال « از سرنوشت» می کند و یک هفته پس از آن هم « ساموبندری» را روی آنتن می‌برد. پخش روزانه فیلم سینمایی، سریال کلاه قرمزی و برنامه طنز دوقلوها هم از برنامه‌های این شبکه است.
شبکه سه هر روز یک فیلم سینمایی کمدی کلاسیک خارجی و یک فیلم کمدی ایرانی پخش می‌کند. سریال دیدنی مردهزارچهره، برنامه‌های لبخند سه، عصرجدید ، اتفاق ، میدون و اعجوبه‌ها از تدارکات این شبکه برای مردم است.
 شبکه چهار هم با پخش برنامه طنزپیشگان راس ساعت 11 مهمان مخاطبان این شبکه خواهد بود. مستند «حال خوب» هم ساعت 20و 30دقیقه پخش می شود.
شبکه پنج سیما از شنبه تا پنجشنبه ساعت 13و 30دقیقه در تماشاخانه انواع پویانمایی‌ها  و فیلم‌های مخصوص کودک و نوجوان را پخش خواهد کرد.
کانال تماشا هم برخی سریال‌های در حال پخش خود را متوقف و سریال‌های طنز  را جایگزین کرده است. سریال‌های پایتخت4، بادبان های برافراشته، آچمز، زندگی از نو شده است و فرار از زندان هم از روی آنتن این شبکه می‌رود.  شبکه کودک ساعت های 14 و 19 به پخش فیلم ها و انیمیشن های مخصوص کودکان همچون داستان اسباب بازی ، رالف خرابکار ، عملیات آجیلی و ... می پردازد.