بازیگر جوانی «مومو»: جهانگردی می‌كنم!

بازیگر جوانی «مومو»: جهانگردی می‌كنم!


بازیگر نقش مژگان در سریال «بچه‌مهندس» گفت: برای نقش مژگان به دنبال بازیگری بودند كه چندزبانه باشد و از آنجا كه به دلایلی چندزبانه هستم، نقش مژگان را به من پیشنهاد دادند.
حدیث چهره‌پرداز، بازیگر نقش مژگان در سریال بچه مهندس۳ در گفت‌وگو با فارس، درباره حضور و انتخابش برای نقش مژگان گفت: همان زمان كه فصل یك و دو بچه مهندس پخش شد این سریال را می‌دیدم و دنبالش می‌كردم.
افتخار می‌كنم كه در كنار گروه حرفه‌ای بچه مهندس همكاری كردم. وی كه فارغ‌التحصیل رشته ادبیات نمایشی و بازیگری است، افزود: شروع كارم با تئاتر بود و بعد در سریال‌های محله تهرونی‌ها، همسفران باد، كارآگاهان، تله‌فیلم‌‌های یك عصر دوباره، سایه، هنوز دیر نیست، جوجه‌تیغی‌ها، دنده معكوس و فیلم‌های سینمایی زندگی خصوصی و پس‌كوچه‌‌های شمرون و فیلم سینمایی پاپ به كارگردانی احسان عبدی‌پور
بازی كردم.
وی ادامه داد: به دلیل دو تابعیتی بودنم در انگلیس و جهانگردی در كشورهای بسیار، در سفرها و جغرافیاهای مختلف با فرهنگ‌های مختلف، دخترها و پسرهای زیادی را دیدم كه بنا به شرایط مختلف از هم دور می‌شدند و عشق این معجون عجیب چه آدم‌هایی را كه احیا كرده و چه آدم‌هایی را كه بی‌مقصد
و آواره.
 این بازیگر همچنین افزود: تمام تمركزم این است كه به یاری خداوند بتوانم در سینما و تلویزیون كمكی به هم‌سن و سال‌های خودم و نسل‌های بعد داشته باشم.