شانس قلعه‌نویی  بیشتر از فرهاد است

خاطره بازی با فرزاد حاتمی درباره سپاهان-استقلال

شانس قلعه‌نویی بیشتر از فرهاد است

برای حرف زدن درباره جدال حساس استقلال و سپاهان کسی جذاب‌تر از فرزاد حاتمی نیست. او در هر دو تیم بازی کرده و آن پنالتی معروف در جام‌حذفی را هم مقابل زردهای اصفهان خراب کرد. در آستانه بازی استقلال و سپاهان با او درباره این مسابقه گفت‌و‌گویی کرده‌ایم.
 امروز بازی استقلال و سپاهان برگزاری می‌شود. در هر دو تیم بازی کرده‌ای. خاطره‌ای از این مسابقه داری؟
بله، مربوط به همان مسابقه جام‌حذفی است که نتوانستیم سپاهان را ببریم.
 همان بازی که پنالتی خراب کردی؟
بله. خاطره خیلی تلخی است. ما یک بر صفر عقب بودیم. خسرو حیدری از زمین بازی اخراج شد. من گل زدم بازی یک بر یک شد. رفتیم وقت‌های اضافه. همان موقع گفتم به ضربات پنالتی بکشد، من پنالتی نمی‌زنم. یادم هست.فرهاد مجیدی گفت عضله‌ام گرفته و نمی‌توانم ضربه بزنم. مجبور شدم پشت توپ بایستم. یادم هست ضربه را زدم و شهاب گردان گرفت. ما در نیمه‌نهایی جام‌حذفی حذف شدیم.
 یادمان هست ماجرای آن پنالتی‌ها چقدر داستان شد و چقدر شایعه برایش ساختند.
یادم هست علی حمودی شده بود رنگ گچ. دیدیم اگر یک بار دیگر به او تعارف بزنیم پنالتی بزند، غش می‌کند. مجیدی هم می گفت هر دو عضله کمرم گرفته و نمی‌توانم ضربه بزنم. این شد که من پشت توپ ایستادم...
 واقعا دلیلش همان بود؟
نمی‌دانم. فرهاد اینطوری گفت و من مجبور شدم پنالتی را خراب کنم!(خنده)
 الان شانس کدام تیم را بیشتر می‌دانی؟استقلال یا سپاهان؟
به نظر من شانس امیر قلعه‌نویی و سپاهان بیشتر از مجیدی و استقلال است. امیر همیشه در بازی‌های این شکلی که دوئل تن به تن بوده، برنده شده است. او یکجوری نفراتش را در تک بازی‌ها می‌چیند که برنده می‌شود. تبحر خاصی دارد. حالا هر چه خیر است پیش بیاید. من برای بازیکنان دو تیم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم هر تیمی که حقش است برنده شود. بالاخره دو تیم هواداران زیادی دارند. به نظر بازی جذابی می‌شود.