مشكلات كارگر‌ان در تله‌فیلم «۲۷ برج»

مشكلات كارگر‌ان در تله‌فیلم «۲۷ برج»

تهیه‌كننده فیلم تلویزیونی «۲۷ برج» از آغاز فیلمبرداری آن از دو هفته دیگر خبر داد.



به گزارش جام‌جم، سعید مرادی تهیه‌كننده فیلم تلویزیونی «۲۷ برج» از روزهای پایانی پیش‌تولید این فیلم و آغاز فیلمبرداری آن از دو هفته دیگر خبر داد.
در داستان این فیلم كه در شهر اراك و تعدادی از كارخانه‌های صنعتی این شهر روایت می‌شود، سعی شده تا به تهمیداتی كه شركت واگن‌سازی پارس و راه‌آهن ج.ا.ا برای بازسازی ناوگان‌های فرسوده و مهیا شدن شرایط كاری برای بازگشت كارگران به محل كار سابق خود انجام می‌دهند، اشاره كند و تأثیرات بیكاری جامعه كارگری را از زوایای گوناگون مورد توجه قرار دهد.
سعید مرادی، تهیه‌كننده این فیلم یكی از دلایل اصلی ساخت این فیلم را نامگذاری سال‌های ۹۸ و ۹۹ به سال «رونق تولید» و «جهش تولید» توسط رهبر معظم انقلاب عنوان كرد و در راستای این شعارها سعی شده تا احیای خط تولید و توجه به جامعه كارگری و مطالبات به حق آنها را در این فیلم به نمایش در آوریم.
فیلم تلویزیونی «۲۷ برج‌» كه به سفارش معاونت امور استان‌های صدا‌وسیما و با همكاری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و در صدا و سیمای مركز اراك تولید می‌شود؛ قرار است تا دو هفته دیگر تولید و فیلمبرداری‌اش را آغاز كند.
عبدالرضا اكبری، حبیب دهقان‌نسب، رزیتا غفاری، سیروس همتی، حسن اسدی، محسن میرزایی، زهرا یزدانی و روفیا محضری از بازیگران این فیلم تلویزیونی هستند.