علی سلیمانی تا شهریور مجری «ما ایرانی‌ها»

علی سلیمانی تا شهریور مجری «ما ایرانی‌ها»

قاسم اورنگی می‌گوید با توجه به آن‌كه علی سلیمانی ایفاگر یكی از نقش‌های اصلی سریال «دادستان» است تنها تا پایان شهریورماه اجرای این برنامه را برعهده دارد.



قاسم اورنگی، كارگردان هنری و تهیه‌كننده فصل دوم برنامه تلویزیونی «ما ایرانی‌ها» در گفت‌وگو با صبا درباره این برنامه توضیح داد: تیم جدید این برنامه كه ما هستیم از ۲۲‌خردادماه كار خود را آغاز كرده‌ایم. این برنامه طرحی بود كه شبكه اعلام كرد و من پذیرفتم.
كارگردان «ما ایرانی‌ها» درباره محتوای این برنامه بیان كرد: شادی، احساس و حال خوب محور اصلی محتوای برنامه است و تلاش می‌كنیم حرف‌ها، قصه‌ها و سوژه‌هایی را كه داریم شادتر بیان كنیم تا حال مخاطبان خوب شود.
وی با اشاره به این‌که علی سلیمانی تنها تا شهریورماه مجری «ما ایرانی‌ها» است، عنوان كرد: علی سلیمانی به دلیل آن‌كه جزو بازیگران اصلی سریال «دادستان» به كارگردانی مسعود ده‌نمكی است و با این سریال قرارداد دارد تا شهریورماه همراه برنامه خواهد بود و پیش از آن مجری دیگری جایگزین خواهد شد.
تهیه‌كننده «ما ایرانی‌ها» ادامه داد: مجری جدید برنامه انتخاب شده‌است و پس از بستن قرارداد نام ایشان اعلام می‌شود. ایشان مجری‌ای است كه بازیگری هم می‌كند. ایشان صدا و تصویر خوبی دارد و ممكن است برنامه با حضور ایشان متفاوت‌تر از قبل شود.
اورنگی درباره زمان پخش برنامه گفت: این برنامه در بهترین زمان پنجشنبه یعنی ساعت ۲۲ روی آنتن می‌رود و تكرار آن نیز در زمان به‌اصطلاح مرده همه شبكه‌ها یعنی ساعت ۱۹ جمعه پخش می‌شود. در ابتدا قرار بود در هفته سه روز روی آنتن برویم اما به‌دلیل تغییر در تیم تولید و همزمانی پیش‌تولید با تولید فعلا یك روز در هفته روی آنتن هستیم.
وی ادامه داد: از ابتدای مهرماه قصد داریم با تغییر در ساختار برنامه و شكل روایت و اضافه‌كردن آیتم‌هایی به برنامه مخاطب بیشتری را جذب كنیم. البته در برنامه‌های گفت‌وگومحور زیاد نمی‌توان با آیتم بازی كرد، چراكه ریتم و اصالت گفت‌وگو از دست می‌رود.