در آسمان برکنار شدم!

منصوریان از اخراجش می‌گوید

در آسمان برکنار شدم!



علیرضا منصوریان بدجور شوکه است. سرمربی سابق تراکتور، در شرایطی که اصلا فکر نمی‌کرد، در هفته پنجم از کار برکنار شد. حالا او دیگر نمی‌تواند در تبریز کار کند. منصوریان روایتی از این اخراج دارد که در نوع خود عجیب است. طبیعتا باشگاه تراکتور محق بوده که درباره آینده نیمکت خود تصمیم بگیرد ولی آنها بدون این‌که منصوریان را در جریان بگذارند، او را اخراج کردند.
 آقای منصوریان فکر می کنیم از برکناری خود شوکه هستید. سه‌شنبه شما در تبریز چطور گذشت؟
تمرین ما برگزار شد. بعد از آن هم ناهار خوردیم. من هم بلیت گرفتم تا یک روزه به تهران بیایم و خانواده‌ام را ببینم. برنامه این بود چهارشنبه(دیروز) به تبریز برگردم و دوباره کارم را شروع کنم.
 یعنی هیچ‌کس به شما نگفت برکنار شده‌اید یا قصد دارند برکنارتان کنند؟
اصلا، نه با مالک باشگاه و نه فرد دیگری صحبتی در این باره نشد. البته با آقای نصیرزاده معاون باشگاه یک مقدار صحبت کردیم. درباره نتایج تیم و همین‌طور یکسری مسائل داخلی صحبت کردیم. بعد از آن من خداحافظی کردم . سوار هواپیما شدم و به آسمان رفتم. وقتی به زمین برگشتم دیدم برکنار شده‌ام.
 یعنی هیچ چیز به شما نگفته بودند؟
نه اطلاعی دادند و نه جلسه‌ای داشتیم.
 این‌که می گویند طرفداران ناراضی....
ببینید برخلاف چیزهایی که بعضیا گفته می‌شود، طرفداران تراکتور واقعا عالی هستند. ما ارتباط خوبی داشتیم. اصلا هم بحث ناراحتی آنها مطرح نبود. تنها حرف من این است کاش حداقل در جریان برکناری خودم قرار می‌گرفتم. ما تازه به جایی رسیده بودیم که دو بازی خوب داشتیم و من امید زیادی داشتم تا در آنها نتیجه بگیریم.
 البته حاصل کار شما از 5 بازی اول فصل تنها یک برد بود.
شما وضعیت جدول را ببینید. اگر تراکتور یا فولاد در بازی هفته پنجم برنده می‌شدند، به رده دوم جدول می‌رسیدند ولی بازی ما مساوی شد.
تراکتور با صدر 4 امتیاز و با تیم دوم 2 امتیاز فاصله دارد. هفته پنجم من برکنار شدم. خودم فکر می‌کردم همه چیز اوکی است و باشگاه زمان می‌دهد ولی....