نسخه Pdf

اعتراف قاتل آشنا به قتل مادربزرگ و نوه

جنایت هفته

اعتراف قاتل آشنا به قتل مادربزرگ و نوه

 عامل حمله مرگبار به مادربزرگ و نوه‌هایش هفته گذشته و یک‌ماه بعد از جنایت شناسایی شد و راز این جنایت را فاش کرد.
نهم آذر امسال زن سالخورده هرچه منتظر ماند از دخترش خبری نشد. هر روز صبح دخترش که در همسایگی او زندگی می‌کرد به خانه‌اش می‌آمد و جویای حال مادر می‌شد. این غیبت باعث شک پیرزن شد و تصمیم گرفت به خانه دخترش کلثوم برود. در نیمه‌باز خانه دخترش شک او را بیشتر کرد. وارد ساختمان که شد با صحنه هولناکی روبه‌رو شد. جسد کلثوم و نوه‌اش ستایش در کنار هم افتاده بود. دو برادر 8 و 2ساله ستایش هم زخمی شده بودند. 
با صدای کمک‌خواهی این زن، اهالی متوجه ماجرا شده و دقایقی بعد تیمی از ماموران با حضور در محل تحقیقات خود را آغاز کردند. سردارغلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان دراین‌باره گفت: با حضور تیم جنایی در صحنه جرم مشاهده شد دو خانم ۶۵و۱۵ساله با اصابت جسم سخت به سر به قتل رسیده و جسد خون‌آلود آنان روی زمین افتاده بود. 
در کنار اجساد سنگی قرار داشت که احتمال قتل با آن مطرح شد. دو پسر بچه هم مجروح شده بودند که به بیمارستان منتقل شدند.
وی افزود: این زن همراه سه نوه‌اش در این خانه زندگی می‌کردند. یک مظنون در روزهای ابتدایی دستگیر شد که بررسی‌ها نشان داد نقشی در قتل نداشته است. در ادامه یکی از آشنایان این خانواده که اهل یکی از استان‌های غربی کشور است در فهرست مظنونان قرار گرفت. کارآگاهان او را در استان‌های مختلف ردیابی کرده و سرانجام در بندرعباس دستگیر کردند. متهم برای بازپس‌گیری مدارکی که در این خانه بود وارد آنجا شده و با مادر و فرزندش رو‌به‌رو می‌شود. آنها در برابر او مقاومت کرده و درگیری رخ می‌دهد. قاتل هم با ضربات سخت اعضای این خانواده را هدف 
قرار می‌دهد. 
 وی در پایان گفت: در پرونده‌های جنایی مظنونانی شناسایی و دستگیر می‌شوند که مردم و رسانه‌ها تا قطعی‌نشدن نتایج تحقیقات نباید درباره آنها گمانه زنی کنند. در این پرونده خواستگار ستایش ابتدا دستگیر شد اما برخی شتابزده او را به عنوان قاتل معرفی کردند.