سرقت از طلافروشی تحت‌تاثیر قرص افسردگی

سرقت از طلافروشی تحت‌تاثیر قرص افسردگی


پسر جوان که مسلحانه به مغازه طلافروشی دستبرد زده بود، پس از دستگیری ادعای عجیبی مطرح کرد.
به گزارش خبرنگار جام جم‌، ساعت 18‌ یکشنبه پنجم ‌بهمن امسال‌ مرد جوان مشغول کاردر مغازه طلافروشی خود در محله جوادیه تهران بود که مردی به عنوان مشتری وارد مغازه شد. او کلاه و ماسک داشت و با ترساندن دو مشتری مغازه‌، اسلحه را به سمت یکی از طلافروشان نشانه رفت و ماشه را چکاند اما گلوله گیر کرد و اسلحه عمل نکرد.
مرد طلافروش زنگ خطر را به صدا درآورد و همان موقع برادرش وارد مغازه شد و سد راه سارق شد. سپس دو برادر سارق را دستگیر کردند.   ماموران کلانتری جوادیه تهرانپارس بعد از پنج دقیقه در محل سرقت حاضر شده و سارق را دستگیر کردند.
متهم در بازجویی‌ها مدعی شد؛ اسلحه را چند روز قبل در خیابان پیدا کردم. روز حادثه از شهرستان به تهران آمدم تا به خانه یکی از اقوام‌مان بروم. اما او خانه نبود. در خیابان پرسه می‌زدم تا او بیاید که مردی سراغم آمد و ادعا کرد افسرده ام و یک قرص داد و گفت این را بخور تا افسردگی‌ات درمان شود.بعد از خوردن قرص‌ها حالت توهم به من دست داد و با دیدن طلافروشی وارد آنجا شدم. فریاد زدم این دزدی مسلحانه است و طلاها را بریزید داخل کیفم‌، زن و مرد  مشتری وحشتزده بودند. یکی ازطلافروش‌ها سمتم آمد که اسلحه را سمتش گرفتم  و ماشه را چکاندم که شلیک نکرد . اختیارم دست خودم نبود اگر اسلحه سالم بود شاید اتفاق تلخی رخ می‌داد.