رادیو سلامت به سوالات کرونایی پاسخ می‌دهد

رادیو سلامت به سوالات کرونایی پاسخ می‌دهد



برنامه «پاسخگو» شنبه تا چهارشنبه از رادیو سلامت پخش می‌شود و مردم می‌توانند سوالات‌شان را با محوریت سلامت روان و کرونا، سلامت جسم و کرونا و سلامت تغذیه و کرونا بپرسند. به گزارش روابط‌عمومی رادیوسلامت، فاطمه بی‌تقصیر، تهیه‌کننده برنامه پاسخگو در این باره توضیح داد: از اوایل اسفند و با شروع کرونا، برنامه پاسخگو صبح‌ها و عصرها روانه آنتن شد تا بتواند پاسخگوی سوالات مردم با محوریت سلامت و کرونا باشد. این برنامه صبح‌ها ساعت ۸و۱۵دقیقه تا ۹ روانه آنتن می‌شود و روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از گروه بهداشت و تندرستی و روزهای یکشنبه و سه‌شنبه یک هفته در میان به تهیه‌کنندگی من و موسی‌نظری از گروه تغذیه پخش می‌شود.
او ادامه داد: روزهای شنبه و دوشنبه مجری-کارشناس دکتر لیلا رحیمیانی و روزهای چهارشنبه مجری - کارشناس دکتر کیانا فرهی است و مجری - کارشناس روزهای یکشنبه و سه‌شنبه‌هایی که تهیه‌کنندگی‌اش به عهده من است، زهرا حاجی‌زاده است. روز دوشنبه ۱۱ اسفند به موضوع اختلال شخصیت مرزی و کرونا و روز چهارشنبه ۱۳ اسفند به موضوع کاهش شنوایی و کرونا می‌پردازیم.
این تهیه‌کننده عنوان کرد: هر روز در ابتدای برنامه کارشناس ـ مجری سرفصل برنامه را مطرح می‌کند و بعد از آن مردم می‌توانند پرسش‌هایی که متناسب با سرفصل برنامه دارند، طرح و پاسخ هایشان را دریافت کنند. خوشبختانه مردم تعامل بسیار خوبی با برنامه دارند و تا به امروز بازخوردهای خیلی خوبی داشتیم. پیامک‌ها و تلفن‌ها به حدی زیاد است که در زمان برنامه فقط می‌توانیم به بخشی از آنها پاسخ بدهیم. زیرا محوریت برنامه سلامت روان و کرونا، سلامت جسم و کرونا و سلامت تغذیه و کروناست و مردم از زمانی که با کرونا درگیر شدند با سوالات زیادی روبه‌رو هستند و ما سعی می‌کنیم به بهترین شکل پاسخگوی مردمی باشیم تا از این طریق پاسخ مناسب را دریافت کنند. از آنجا که در شبکه‌های اجتماعی گاهی اطلاعات به شکل ناقص رد و بدل می‌شود، بهتر دیدیم مردم از یک منبع موثق اطلاعات صحیح را بگیرند.