نسخه Pdf

مهمان داریم!

مهمان داریم!


علاوه بر حبیب‌عبدالرزاق  بازیگران دیگری نیز در تلویزیون ایران حضور داشتند و اکثرشان توانستند محبوبیت زیادی را به دست بیاورند. در این بخش تعدادی از آنها را مرور خواهیم کرد.
 ستاره صفرآوه دیگر ستاره تاجیک سریال درچشم باد بود که در همه سیر داستان نقش پررنگی را داشت. او فعالیت های خود را ابتدا با گویندگی خبر در شبکه اول تاجیکستان خبر روسی، تاجیکی را آغاز کرده و سپس با بازی در سریال در چشم باد در نقش لیلی وارد بازیگری شده است. این بازیگر تاجیک پس از پایان بازی خود این سریال، به کشور خود بازگشته و حالا استاد دانشکده هنرهای زیبای تاجیکستان شده است.
 شاید باورتان نشود اما بازیگر سرهنگ بهروز فتاحی در سریال «مدار صفر درجه» ایرانی نیست. پیر داغر  بازیگری لبنانی است و در این کشور هنرمندی شناخته شده محسوب می‌شود. او علاوه بر این سریال در چند فیلم نیز بازی کرده است.
 آن ماری سلامه از مؤسسه هنرهای زیبای لبنان فارغ‌التحصیل شده‌است. سپس مدرک کارشناسی ارشد در هنرهای نمایشی را دریافت کرد و بازیگری را از تئاتر شروع کرده‌است.
آن ماری سلامه در اولین تجربه بازیگری برای سینمای ایران در فیلم آوازهای سرزمین من که محصول مشترک ایران و لبنان به کارگردانی عباس رافعی جلوی دوربین رفت و حوالی پاییز دومین تجربه این بازیگر برای بازی در فیلم‌های ایرانی است. سلامه در این سریال نقش ساره دختر جوانی که به تازگی از عربستان به ایران آمده را ایفاکرده‌است.
گلوریا هاردی از مادری ایرانی و پدری فرانسوی در یکی از شهر های فرانسه به دنیا آمده است. وی با ساعد سهیلی بازیگر سینما و تلویزیون در فرانسه آشنا شده و با وی ازدواج کرده است.  هاردی پس از ازدواج به بازیگری علاقه‌مند می‌شود  و در کلاس‌های آزیتا حاجیان حضور پیدا می‌کند و همین باعث بازی کردن در سریال کیمیا می‌شود.
ضمیمه نوجوانه