جنجال کرونا در پرسپولیس!

تهدید شدید شایعه‌سازان از سوی قرمزها

جنجال کرونا در پرسپولیس!


حدود 12ساعت دلهره‌آور در اردوی پرسپولیس. بعد از ورود کاروان این تیم به گوا در هند، آنها تست کرونا دادند. از آنجا که جواب تست‌ها دیروز اعلام نشد، از شب گذشته شایعات زیادی در فضای مجازی به راه افتاده‌است؛ چند بازیکن پرسپولیس کرونایی هستند! این خبر خیلی‌زود به اردوی قرمزها در گوا رسید تا بازیکنان لحظات دلهره‌آوری را تجربه کنند. پرسپولیسی‌ها به این دلیل که هنوز پاسخ تست‌ها به دست‌شان نرسیده‌بود، نمی‌توانستند خبر را تکذیب کنند. از سوی دیگر تصور می‌کردند شاید مسؤولان هندی به کنفدراسیون خبرهایی داده و از آن طریق رسانه‌های ایرانی در جریان قرار گرفته‌اند. تمام این شک و تردیدها باعث شد مسؤولان پرسپولیس سکوت اختیار کرده و واکنشی نسبت به این شایعات نشان ندهند. حوالی ظهر دیروز بود که سرانجام آنها سکوت خود را شکستند. ابتدا داوود فنایی، مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس اعلام کرد تمام تست‌ها منفی بوده‌است.
بعد از آن نوبت به ابراهیم شکوری، مدیر اجرایی و سخنگوی پرسپولیس و بعد کاوه علی اسماعیلی، مدیر روابط عمومی پرسپولیس رسید. هر دوی آنها نسبت به کسانی که باعث ایجاد این حواشی شدند واکنش نشان دادند. ابراهیم شکوری نوشت: «خدارا شکر جواب تست‌ها منفی شد. شایعه‌سازانی که از دیشب باعث نگرانی هواداران و خانواده بازیکنان شده‌اند، منتظر اقدام سفت و سخت حقوقی باشگاه باشند.»
کاوه علی اسماعیلی هم شایعه‌سازان را تهدیدی مشابه کرد: «یک‌شبانه‌روز با شایعات بی‌اساس، ترس را به اردوی پرسپولیس تزریق کردید. ارکان باشگاه را به چالش کشیدید و هواداران و خانواده بازیکنان را نگران کردید. حالا منتظر تلافی قانونی باشید. این زمین مدام می‌چرخد.»  سایت رسمی باشگاه پرسپولیس هم عده‌ای را «سودجو» خواند و نوشت: «آنها که با ایجاد شایعات، احساسات میلیون‌ها هوادار را به بازی بگیرند به زودی در مورد این افراد، فعالیت حقوقی صورت می‌گیرد.»
تست منفی استقلالی‌ها
با این‌که استقلالی‌ها دیرتر از پرسپولیسی‌ها تست کرونا دادند اما جواب را زودتر گرفتند. پیش از ظهر دیروز از اردوی آبی‌ها خبر رسید تست همه اعضای تیم منفی بوده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.