رد دندان قربانی روی گوش مرد آزارگر

رد دندان قربانی روی گوش مرد آزارگر


مرد جوان که به اتهام آزار و اذیت سه دختر جوان در تهران تحت تعقیب بود، بازداشت شد. متهم در حالی منکر جرایمش شده که هنوز رد دندان‌های یکی از قربانیان که برای فرار گوش او را گاز گرفته، دیده می‌شود.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، اوایل زمستان سال گذشته دختر جوانی با حضور نزد محمدحسین زارعی، بازپرس ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از مردی پرایدسوار به اتهام آدم‌ربایی و آزار و اذیت شکایت کرد. در ادامه شاکی برای تحقیقات به اداره 16 پلیس آگاهی تهران رفت و گفت: آن شب از محل کارم بیرون آمده و سوار پراید سفیدرنگی شدم. راننده پس از طی مسافتی تغییر مسیر داد و بعد از رفتن به محله‌ای خلوت مرا با چاقو تهدید کرد و مورد آزار و اذیت قرار داد. هر چه به او التماس می‌کردم بی‌فایده بود و نقشه شیطانی‌اش را اجرا کرد. بعد مرا از خودرو بیرون انداخت و گریخت.
پلیس به دنبال متهم بود تا این‌که دو دختر جوان نیز به اداره پلیس رفتند و از راننده پراید شکایت کردند.
با تحقیق از آنها مشخص شد یکی از آنها قربانی نیت شیطانی مرد مسافربر شده و شاکی دیگر موفق شده از دست او فرار کند. دختر جوان که موفق به فرار شده بود، در تحقیقات گفت: وقتی متوجه نیت شوم راننده شدم با او درگیر شده و گوش او را گاز گرفته و فرار کردم.
با جمع‌بندی این اطلاعات تعدادی شماره پلاک خودرو به دست آمد و ماموران خودروهای زیادی را بررسی کردند تا این‌که چند روز پیش به راننده‌ای رسیدند که خودرویش قولنامه‌ای بود و تصویر او با متهم فراری مشابهت داشت. او تحت تعقیب قرار گرفت و بازداشت شد. بررسی‌ها نشان داد او به‌تازگی از نامزدش جدا شده است. ماموران از متهم تحقیق کردند اما او منکر آدم‌ربایی و آزار و اذیت شاکیان بود. اما معلوم شد رد دندان‌های یکی از شاکیان که با او درگیر شده و یکی از گوش‌هایش را گاز گرفته، هنوز روی گوش او وجود دارد. با این حال متهم منکر جرایمش بود و مدعی شد در تصادف گوشش آسیب دیده و شاکی دروغ می‌گوید.
متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.