فصل دوم ایرانیش ساخته می شود

فصل دوم ایرانیش ساخته می شود


آخرین قسمت از فصل اول ایرانیش روی آنتن شبکه دوی سیما رفت. در فینال این مسابقه که گروه‌های اول تا سوم مشخص  شدند برای هر یک به ترتیب ۱۵۰ ، ۱۰۰ و ۵۰میلیون تومان وجه نقد اهدا شد و فصل اول به پایان رسید.
در این باره احسان ارغوانی تهیه‌کننده مسابقه تلویزیونی ایرانیش در گفت‌وگو با جام‌جم از ساخت فصل دوم این برنامه خبر داد و گفت: امیدواریم در فصل‌دوم نیز همچون سری اول ایرانیش در امر ترویج فرهنگ و بازی‌های ایرانی در میان خانواده‌ها به شکلی نوین موفق ظاهر شویم.
وی افزود: فصل‌دوم در مقایسه با فصل‌اول تغییراتی خواهدداشت که از جمله آنها انجام برخی مسابقات و بازی‌های ایرانی به صورت رایانه‌ای است تا جوانان بتوانند ارتباط بهتری با آن برقرار کنند. نمی‌توان این موضوع را نادیده گرفت که جوانان امروز علاقه بسیاری به مسابقات رایانه‌ای دارند. خب پس چرا ما از این ظرفیت استفاده نکنیم و از مسیر بازی‌های رایانه‌ای به سمت بازی‌های ایرانی نرویم؟
این  تهیه‌کننده  افزود: طبق تصمیم‌گیری‌های انجام شده، پیش‌تولید فصل جدید به‌زودی آغاز خواهدشد و ما ضبط مسابقه را با رعایت پروتکل‌ها آغاز خواهیم‌کرد. خوشبختانه در طول هفت ماه ضبط فصل‌اول، هیچ‌کدام از شرکت‌کنندگان و خانواده‌هایشان به کرونا مبتلا نشدند و امیدواریم در فصل‌دوم نیز همان‌طور که گفتم با رعایت پروتکل‌ها مشکلی برای شرکت‌کنندگان پیش نیاید.
وی درباره اجرای فصل‌دوم مسابقه نیز گفت: خوشبختانه پوریا پورسرخ به عنوان بازیگر به خوبی توانست از اجرای این مسابقه بربیاید و در فصل‌دوم هم همچنان از حضور این هنرمند گرانقدر بهره خواهیم برد.
تهیه‌کننده ایرانیش در پایان یادآورشد: این وظیفه ما برنامه‌سازان است که ذائقه مخاطب را تغییر دهیم. شبکه‌های غربی ذائقه مخاطب ما را به سمت و سویی می‌برند که به بازی‌های غربی تمایل پیدا کرده‌اند و ما وقتی فقط نظاره‌گر این اتفاق باشیم، بازی را باخته‌ایم.