«جنگ» پرات با بیگانه‌ها

«جنگ» پرات با بیگانه‌ها


تازه‌ترین فیلم کریس پرات به‌جای دیدن رنگ پرده سینماها، سر از دنیای استریم درمی‌آورد. شبکه آمازون با خریدن امتیاز پخش «جنگ فردا»، آن‌را دوم جولای پیش رو به صورت اینترنتی پخش خواهد کرد. مشخص نیست مدیران آمازون چه مبلغی به مدیران شرکت مستقل فیلمسازی اسکای دنس پرداخت کرده‌اند که توانسته‌اند رضایت آنان را برای پخش استریم این اکشن آینده‌نگرانه جلب کنند. اما گفته می‌شود آمازونی‌ها رقم بالایی در این رابطه پرداخت کرده‌اند.
در داستان فیلم، سفرکنندگان در زمان از آینده‌ای دور راهی کره زمین می‌شوند تا واقعیت تلخی را به مردم عادی بگویند که قرار است به‌زودی بیگانگان به زمین حمله کرده و آن را نابود کنند. به همین دلیل، سفرکنندگان در زمان باید تعدادی داوطلب جنگاور از بین اهالی زمین انتخاب کرده و آنها را با خود به زمان آینده ببرند. این داوطلبان باید به آیندگان کمک کنند تا بتواند بیگانگان فضایی را از بین ببرند.
کریس پرات در این داستان، معلم مدرسه‌ای به نام دن فورستر است که به جنگاوران می‌پیوندد تا هم زمین را از خطر نابودی نجات دهد و از دختر کوچکش محافظت کند. کریس مک‌کی کارگردان فیلم و جی‌کی سیمونز و ایون استراهوسکی دیگر بازیگران جنگ فردا هستند. قبل از این قرار بود جنگ فردا برای ایام کریسمس اکران عمومی شود اما کووید ـ 19 نمایش عمومی آن را به عقب انداخت./ امپایر