پخش سریال‌های متنوع از شبکه‌های رادیویی

پخش سریال‌های متنوع از شبکه‌های رادیویی


این روزها سه سریال متنوع از شبکه‌های رادیویی پخش می‌شود که مورد استقبال مخاطبان قرارگرفته است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، شیرینی پزون،زنهار از قرین بد و در امتداد انتها، عناوین سریال‌های رادیویی هستند که علاوه بر رادیو نمایش از شبکه‌های رادیویی سلامت، ایران و تهران نیز پخش می‌شوند.
نمایش رادیویی «شیرینی‌پزون»به کارگردانی میرطاهر مظلومی و نویسندگی بهناز امینی موسی‌آبادی، موضوعی خانوادگی – اجتماعی دارد و هرروز ساعت 6و15دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود، این نمایش همچنین ساعت 21و45دقیقه روی آنتن رادیو سلامت می‌رود.
سریال رادیویی «زنهار از قرین بد» نیز هرروز ساعت 22و45دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود و ساعت 22و30دقیقه روی آنتن رادیو ایران می‌رود. این نمایش روایتگر ماجرای ازدواج پردردسر سعدی شیرازی است که به نویسندگی اکبر خورد چشم و کارگردانی امیر زنده‌دلان در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولیدشده است.
نمایش رادیویی «در امتداد انتها» به کارگردانی جواد پیشگر و نویسندگی روح‌ا... نوری اتفاقاتی را که در جریان انتخاباتی در یک کارخانه رخ می‌دهد، روایت می‌کند، این نمایش هر شب ساعت یک ‌بامداد از رادیو نمایش پخش می‌شود و ساعت 1و40 دقیقه روی آنتن رادیو تهران می‌رود.در این آثار رادیویی نویسندگان،کارگردانان، تهیه‌کنندگان، بازیگران،  صدابرداران و افکتورهای حرفه‌ای اداره کل هنرهای نمایشی رادیو همکاری داشته‌اند.