اقدامات روزهای اخیر صهیونیست‌ها را سر عقل خواهد آورد

سرلشكر باقری:

اقدامات روزهای اخیر صهیونیست‌ها را سر عقل خواهد آورد


رئیس ستادكل نیروهای مسلح گفت: «قطعا اقدامات انجام‌شده طی چند روز اخیر و اقدامات آینده كه منافع‌شان را به خطر می‌اندازد،  آنها را سر عقل خواهد آورد و آینده جبهه مقاومت روشن است.»
سرلشكر محمد باقری در حاشیه مراسم بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی، جانشین سابق نیروی قدس سپاه در جمع خبرنگاران درباره حوادث اخیر در جنوب فلسطین اشغالی گفت: «صهیونیست‌ها فكر می‌كنند می‌توانند به‌طور دائم خاك سوریه را هدف قرار دهند و در جاهای مختلف و در دریاها شیطنت كنند و پاسخ نگیرند.»
وی افزود: «قطعا اقدامات انجام‌شده چند روز اخیر و اقدامات آینده‌ای كه منافع آنها را به خطر می‌اندازد آنها را سر عقل خواهد آورد و آینده جبهه مقاومت روشن است.»
سردار باقری ادامه داد: «چیزی درباره اقدام‌گر حوادث اعلام نمی‌كنیم و نمی‌دانیم چه‌كسی است، اما جبهه مقاومت به صهیونیست‌ها پاسخ اساسی خواهد داد.
رئیس ستادكل نیروهای مسلح درباره پاسخ ایران در صورت استمرار شیطنت‌های رژیم صهیونیستی گفت: «معلوم نیست پاسخ ایران چه باشد، اما رژیم صهیونیستی آرام نخواهد بود.» وی همچنین با اشاره به فعالیت‌های سردار حجازی در جهت تقویت محور مقاومت گفت: «شكل‌دهی به صنایع موشكی حزب‌ا... برای تولید موشك‌های نقطه‌زن تنها بخش كوچكی از اقدامات شهید حجازی برای تولید قدرت در جبهه اسلام است.» باقری با بیان این‌كه تبعیت از رهبری در شهید حجازی موج می‌زد عنوان كرد: «در ظلم‌ستیزی و تفكر بسیجی پیشتاز بود. او علاقه به شهادت در راه خدا داشت و نهایتا چنین فیضی نصیب او شد.»
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: شهید حجازی با خدای خود عهد بسته بود که در راه خدا با جان و مال خود قیام و مبارزه کند، خستگی نشناسد، دشمنان خدا را از پای درآورد و در نهایت به شهادت برسد؛ خدا نیز بهشت و رضوان خود را که در آیات الهی وعده داده است، نصیب او کرد و چه‌کسی از خداوند وفادارتر به عهد است؛ پس بشارت باد بر سردار حجازی عزیز این داد و ستد بی‌نظیر با خداوند متعال و اینکه این یک فوز عظیم و پیروزی بزرگ است. رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: این شهید بزرگوار در خانواده‌ای مؤمن، متدین، اصیل و انقلابی رشد و در مبارزه با رژیم ستم‌شاهی تلاش کرد؛ با پیروزی انقلاب اسلامی در کسوت سپاه درآمد و من این بزرگوار را در روز‌های اول دفاع مقدس در پایگاه منتظران شهادت دیده و شناختم. او همچنین با استاد نمونه اخلاق در جبهه‌ها یعنی حجت‌الاسلام شهید «میثمی» نشست و برخاست داشت. رئیس ستاد كل نیروهای مسلح ادامه داد: «سید مقاومت سید حسن نصرا... در پیام خود ایشان را برادر بزرگ و پشتیبان حزب‌ا... و تجربیات ارزنده خواند. این شهادت ثلمه بزرگی به سپاه وارد كرد اما چشمه جوشان انقلاب و سپاه گوهرهای بزرگ و فراوانی را نمایان خواهد كرد.» وی اظهار كرد: اگر امروز دشمنان قدار انقلاب اسلامی برای هرگونه اقدام نظامی خود دچار تردید و بی‌عملی می‌شوند بی‌جهت نیست و این پاسخگویی بازدارندگی است كه با تلاش امثال شهید حجازی به ارمغان آمده است. اگر صهیونیست‌ها شعار از نیل تا فرات را می‌دهند از این شعار كوتاه نیامده اند بلكه این تلاش جبهه مقاومت است كه موجب شرایط خفت بار صهیونیست‌ها در برآورد اخیر شده است.
باقری با بیان این‌كه راه سربلندی جهان اسلام تلاش و مجاهدت است، تصریح كرد: «این استقامت ادامه خواهد داشت و در صورت پایداری ما بر راه امام راحل حتما وعده الهی محقق خواهد شد.»