گریه‌های کودک از قتل مادر خبر می‌داد

گریه‌های کودک از قتل مادر خبر می‌داد


زن 44ساله در خانه‌اش حوالی نواب به قتل رسید و عامل یا عاملان جنایت با سرقت طلاهای او متواری شدند. صدای گریه‌های پسربچه این زن، راز جنایت را فاش کرد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، زنی 44ساله همراه شوهرش و پسر یک‌ونیم‌ساله‌شان در آپارتمانی در طبقه همکف ساختمانی حوالی محله نواب زندگی می‌کرد. ساعت 16 و 30 دقیقه یکشنبه پنجم اردیبهشت امسال، جسد او در خانه‌اش در حالی یافت شد که وسایل خانه به‌هم‌ریخته بود و پسر یک‌و‌نیم‌ساله وی در کنار جسد نشسته و گریه می‌کرد. با گزارش این جنایت به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی پایتخت او برای بررسی ماجرا همراه تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران پا به محل جنایت گذاشت. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که وسایل خانه به‌هم‌ریخته‌است. ضربه به سر با جسمی سخت باعث مرگ این زن شده بود و 10ساعت از مرگ او می‌گذشت. بر اساس گفته شوهرش، طلاهای مقتول سرقت شده بود.
پرونده‌ای در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران تشکیل شد و تحقیقات از خواهرزاده مقتول که جسد را یافته بود و شوهر زن کشته‌شده ادامه یافت.
 ابتدا خواهرزاده مقتول در جریان تحقیقات پلیسی گفت: چند بار به تلفن همراه و خانه خاله‌ام زنگ زدم اما پاسخ نداد. سابقه نداشت جواب ندهد. دل‌نگران شده و مقابل خانه‌اش رفتم اما باز هم در را باز نکرد. صدای گریه‌های پسرخاله یک‌ونیم‌ساله‌ام را از داخل خانه شنیدم و شک کردم. به پلیس 110 خبر دادم. آنها همراه آتش‌نشانان در محل حاضر شدند. قفل در را شکستند و وارد خانه شده و با جسد خاله‌ام در اتاق نشیمن روبه‌رو شدیم. پسرخاله‌ام کنار جسد مادرش گریه می‌کرد. به شوهرخاله‌ام زنگ زدم و مرگ او را اطلاع دادم.
شوهر مقتول نیز در تحقیقات پلیسی گفت: از شامگاه شنبه چهارم اردیبهشت امسال سر کار بودم و زن و بچه‌ام در خانه بودند. عصر یکشنبه خواهرزاده همسرم به من خبر داد.
تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این جنایت و رازگشایی از ابعاد پرونده ادامه دارد.