اسیدپاشی زن جوان برای سفر به اروپا

اسیدپاشی زن جوان برای سفر به اروپا

زنی که برای سفر به اروپا، با اسید شوهرش را سوزانده و یکی از چشمان او را کور کرده بود، به دادسرای جنایی تهران احضار شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، یکشنبه پنجم اردیبهشت امسال مرد 28ساله‌ای که بدنش با اسید سوزانده شده و بینایی چشم چپ خود را دست داده بود، نزد بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران آمد و با شکایت از همسرش به اتهام اسیدپاشی گفت: مدتی بود همسرم می‌خواست با دختر دوساله‌مان برای زندگی به اروپا برود. به همین دلیل از من خواست طلاقش دهم که موافقت نکردم. این کشمکش‌ها و درگیری‌ها ادامه داشت. سیزدهم اسفند سال گذشته همسرم بعد از قهر چندروزه به خانه آمد و دوباره ماجرای طلاق و رفتن به اروپا را پیش کشید. حالم خوب نبود و خوابیدم. ساعاتی بعد وقتی بیدار شدم، همسرم با ظرفی در دست، بالای سرم بود. آن را روی بدنم و چشمانم پاشید و فرار کرد. همسایه‌ها با شنیدن صدای کمک‌خواهی‌ام مرا به بیمارستان منتقل کردند. در بیمارستان خانواده همسرم اعلام کردند اگر از او شکایت نکنم، دیگر طلاق نمی‌گیرد، به اروپا نمی‌رود و به زندگی‌اش با من ادامه می‌دهد. به‌خاطر دخترمان وقتی پلیس درباره حادثه پرس‌وجو کرد مدعی شدم که موقع کار با اسید دچار حادثه شده و از کسی شکایتی ندارم.
 وی افزود: در این مدت درگیر درمانم بودم تا این‌که چند روز پیش فهمیدم او هنوز طلاق می‌خواهد و قصد دارد قاچاقی همراه دخترمان از کشور خارج شود. وقتی اصرار او را دیدم تصمیم گرفتم شکایت کنم. زیرا همسرم با این کار باعث شد بینایی یک چشم خود را از دست بدهم و حالا قصد دارد فرزندمان را با خود به اروپا ببرد.
پرونده با دستور قضایی به پلیس آگاهی تهران ارسال شد تا از همسایه‌ها که شاهدان اسیدپاشی بودند و خانواده زن اسیدپاش تحقیق کنند و فیلم دوربین‌های مداربسته ساختمان که محل اسیدپاشی بود بازبینی شود. همچنین قرار شد زن اسیدپاش برای تحقیقات به دادسرای جنایی تهران احضار شود.