کریس پرات در انتظار فیلمنامه‌ای درام

نقش تازه برای اکشن کار فضایی

کریس پرات در انتظار فیلمنامه‌ای درام

کریس پرات می‌گوید با آن‌که در گونه اکشن موفقیت زیادی به‌دست آورده، به‌دنبال تنوع در انتخاب نقش‌های آینده‌اش است و دوست دارد بازی در گونه‌های دیگر و به‌ویژه درام را تجربه کند. داماد آرنولد شوارتزنگر که مدتی قبل پدر شد، عقیده دارد شهرت و موفقیت در گونه اکشن به بازیگران کمک می‌کند تا نقش‌های محبوب و موردنظرشان را راحت‌تر به‌دست بیاورند. در حالی که شبکه آمازون خود را آماده پخش استریم تازه‌ترین اکشن پرات «جنگ فردا» می‌کند، بازیگر خود را آماده حضور جلوی دوربین درام‌های خانوادگی و اجتماعی می‌کند.
به گفته پرات: «طبیعی است که بخش بزرگی از تماشاگران به‌دنبال تماشای فیلم‌هایی هستند که داستان‌هایشان را به زبان اکشن و حادثه تعریف می‌کنند. همیشه در جدول فروش فیلم‌ها، این نوع محصولات حرف اصلی و اول را می‌زنند اما به‌عنوان بازیگر این روزها به‌دنبال فیلمنامه‌هایی هستم که داستان‌هایی درام را درباره زندگی معمولی روزمره آدم‌های معمولی تعریف می‌کنند. خیلی دوست دارم نقش این مردم معمولی را جلوی دوربین بازی کنم و از آن دنیای اکشنی که در آن حیوانات و موجودات عجیب و غریب حضور دارند، بیرون بیایم. برای خودم سروکله زدن با یک پسر بداخلاق یا همسری که توقعات زیادی از زندگی دارد، راحت‌تر از رودررو شدن با دایناسورها یا موجودات شرور فضایی است.» اشاره بازیگر به نقش خود در مجموعه فیلم‌های موفق و پرفروش «دنیای ژوراسیک» و «نگهبانان کهکشان» است.
اکشن علمی ـ تخیلی جنگ فردا که توسط شرکت پارامونت تهیه شد و حالا توسط آمازون به صورت اینترنتی پخش می‌شود، نام زک دیون را به‌عنوان کارگردان بر خود دارد. داستان فیلم در آینده‌ای نزدیک اتفاق می‌افتد و درباره گروهی از مسافران فضایی که از سال 2051 به زمان حال سفر می‌کنند. آنها پیام مهمی با خود دارند و به اهالی زمین درباره حمله بیگانگان فضایی در آینده‌ای نه‌چندان دور هشدار می‌دهند. آنها قصد دارند گروهی از رزمندگان دلاور زمینی را همراه خود به آینده ببرند تا با کمک آنها با بیگانه‌ها مقابله کنند. پرات در داستان فیلم، معلمی است که قصد نجات کره زمین و دختر نوجوانش را دارد. جنگ فردا دوم جولای پخش استریم و زنده می‌شود.
پرات برای سال جاری میلادی همین یک فیلم را دارد. اما سال آینده میلادی او قسمت تازه‌ای از دنیای ژوراسیک را در معرض دید تماشاگران سینما قرار می‌دهد و نقش شخصیت پیتر کوئیل/ استار لرد، ابرقهرمان نگهبانان کهکشان خود را در قسمت جدیدی از «تور» تکرار خواهد کرد. کسانی که خواهان دیدار با این اکشن کار در یک ملودرام خانوادگی هستند، باید تا سال 2023 صبر کنند. هنوز هیچ‌یک از تهیه‌کنندگان سینما با فیلمنامه‌ای درام به این بازیگر مراجعه نکرده‌است!/ هالیوود ریپورتر