نسخه Pdf

روح

روح

کارگردان: پیک داکتر سال ساخت: ۲۰۲۰

هر سال علاقه‌مندان سینما و انیمیشن منتظرند مراسم اسکار برگزار شده و برنده‌هایش مشخص شوند و براساس آن انتخاب کنند کدام فیلم را ببینند. امسال اما از همان زمان پخش انیمیشن «روح» و قصه جذابش خیلی‌ها می‌دانستند که این انیمیشن برنده اسکار امسال است. کارگردان روح کارنامه کاری خوب و پروپیمانی دارد که می‌توان به انیمیشن‌های بالا، درون و بیرون و شرکت هیولاها اشاره کرد.
 قصه روح درباره یک معلم موسیقی است که علاقه زیادی به موسیقی جاز دارد و آرزویش این است که بتواند در یک گروه موسیقی ساز بزند اما او بر اثر حادثه‌ای به کما می‌رود و روحش در مسیر جهان آخرت قرار می‌گیرد و به سمینار خود منتقل می‌شود.
 اینجا مرکزی است که روح‌ها در آن رشد می‌کنند و قبل از انتقال به کالبد نوزادان تازه متولدشده شور و شوق برای زندگی را به‌دست می‌آورند. او باید روی روح شماره22 کار کند؛ روحی که سال‌هاست در آنجا گرفتارشده و میل به زندگی را از دست داده است. انیمیشن روح فرصت خوبی است که والدین با فرزندان خود درباره مسائل مهمی مانند معنای مرگ و زندگی و لذت‌بردن از زندگی
 گفت‌وگو کنند.
 اگر فرزندتان زیر 9سال است هنگام تماشای فیلم کنارش باشید و مسائل را برایش توضیح دهید و مهم‌تر این‌که بر خیالی و فانتزی‌بودن حوادث و وقایع تاکید کنید. این انیمیشن متفاوت را که انواع و اقسام جایزه‌ها را برده می‌توانید در سایت فیلیمو یا نماوا تماشا کنید.
ضمیمه کلیک
تیتر خبرها