معمای 7ساله قتل زن باردار

معمای 7ساله قتل زن باردار


همسر زن باردار که هفت سال قبل به طرز مرموزی به قتل رسید از دادگاه درخواست کرد دیه‌همسرش از بیت‌المال پرداخت شود. معمای این جنایت بعد از هفت‌سال سر به مهر باقی ماند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم این درخواست مربوط به کشته‌شدن زن جوانی به نام عزیزه بود که بهار1393 تشکیل شد. زن 27ساله که باردار بود به طرز مشکوکی در خانه‌اش در جنوب تهران کشته شد و همسایه‌ها چند ساعت قبل از کشف جسد صدای دادوفریاد عزیزه را شنیده بودند. وقتی شوهر او از محل کار به خانه برگشت، جسد غرق در خون او را پیدا کرد که با ضربه‌های چاقو کشته شده بود.
همسر مقتول در تحقیقات گفت: من و همسرم از افغانستان برای کار به ایران آمدیم. در زمان کشته‌شدن همسرم در محل کارم بودم. وقتی به خانه بازگشتم عزیزه در را باز نکرد و همسایه‌ها مدعی بودند صدای درگیری عزیزه و مرد غریبه‌ای را شنیده‌اند. هراسان قفل در را شکستم و بعد از ورود با جسد او روبه‌رو شدم.
ماموران با تحقیقات دریافتند ادعای این مرد صحت دارد و نقشی در قتل همسرش نداشته است. باگذشت هفت سال از این جنایت و در حالی که هیچ ردی از اولیای‌دم پیدا نشده بود، شوهر او درخواست کرد دیه او از بیت‌المال پرداخت شود.
قرار است قضات درباره این درخواست تصمیم‌گیری کنند.