قاتل پشیمان و همدستانش در ترکیه تسلیم شدند

قاتل پشیمان و همدستانش در ترکیه تسلیم شدند


مردجوان که بعد از درگیری خیابانی در محله خزانه تهران هم‌محلی‌اش را کشته و همراه برادرش و یکی ازاقوامش به ترکیه گریخته بودند، بازداشت شدند.
به گزارش خبرنگارجام‌جم، شامگاه بیست‌وششم اسفند سال گذشته درگیری در یکی ازخیابان‌های محله خزانه پایتخت  رخ‌داد و باعث  مرگ مردی جوان شد. تحقیقات پلیس نشان داد دعوا میان مقتول و دوستانش با سه برادر از اهالی محل بوده‌است.  ماموران برای دستگیری  سه برادر  اقدام کردند اما آنها به نقطه‌ای نامعلوم فرار کرده‌بودند. چند روز بعد یکی  از برادران  بازداشت شد و گفت در دعوا حضور داشته اما نمی‌داند مقتول چطور چاقو خورده‌است.
در ادامه نیز مشخص شد، دو برادر دیگر غیرقانونی به ترکیه گریخته‌اند. پس از دو ماه رد متهمان در کمپ مهاجران غیرقانونی شناسایی شد و با تلاش پلیس اینترپل به ایران منتقل شدند. هر سه متهم برای تحقیقات به شعبه‌سوم دادسرای جنایی تهران منتقل شدند.
 فرشید، متهم به قتل در جریان تحقیقات گفت: قصد قتل نداشته و پشیمانم . شب درگیری فقط خواستم از خودم دفاع  کنم و با چاقوی افتاده از دست مرد جوان، به سمتش ضربه‌ای انداختم که باعث مرگ وی شد. او هم‌محلی‌مان بود و برای اهالی مزاحمت ایجاد می‌کرد. برادرم  بابت این رفتارهایش به او اعتراض کرد. چند روز قبل از مرگش هم راه برادرزاده‌ام را سد کرد و پیغام داد پدرت و عموهایت را به زودی می‌کشم.  
شب چهارشنبه‌سوری، مقتول و دوستانش در خیابان با برادرم درگیر شده‌بودند. من و برادرم و یکی از اقوام‌مان وقتی با خبر شدیم، به محل درگیری رفتیم. دوستان مقتول به خودروی پژوی ما حمله‌ور شدند و شیشه‌ها را شکستند. دعوا بالا گرفت، مقتول با چاقو می‌خواست مرا بکشد که چاقو از دستش روی زمین افتاد. من هم آن را برداشتم و دو ضربه زدم تا از  خودم دفاع کنم و او بترسد و برود که زخمی شد و ما همه فرارکردیم. آن شب به ویلای دوستمان در کرج رفتیم. روز بعد به بیمارستان زنگ‌زده و فهمیدم جوان زخمی فوت شده‌است. بعد هم قاچاقی به ترکیه رفتیم. در آنجا فهمیدیم برادرمان دستگیر شده و به کنسولگری ایران در ترکیه رفته و خودمان را تسلیم کردیم و به ایران منتقل شدیم.
با اعتراف او، دو همدستش هم به شرکت در درگیری مرگبار اعتراف کردند. با صدور قرار قانونی برای متهمان آنها روانه بازداشتگاه اداره‌دهم پلیس آگاهی پایتخت شدند.