حق با شماست

حق با شماست

# واکسن- ازدحام
جودکی از رشت:
 ازدحامی که پس از شروع واکسیناسیون سالمندان بالای 80 در مراکز درمانی ایجاد شد نشان می‌دهد هنوز زیرساخت‌های لازم برای این کار مهیا نیست. اگر اکنون برای این تعداد محدود چنین ازدحامی پیش می‌آید معلوم است وقتی واکسیناسیون همگانی و عمومی شود، آن وقت وضعیت چگونه خواهد شد.

#  خسارت- بارندگی
یک شهروند از صومعه‌سرا:
 بارندگی‌های اخیر در صومعه‌سرا باعث شده آب کانال بلوار شهید صالحی بالا آمده و وارد خانه‌های مردم شود.
 مسؤولان گفتند علت این اتفاق نقص در یکی از سازه‌های تنظیم آب بوده که با رفع مشکل،‌ آب هم فروکش کرده‌است. اما مسؤولان نگفتند خسارت مردمی که آب به لوازم‌خانگی آنها صدمه زده،‌ چه می‌شود. با گرانی فعلی لوازم خانگی خیلی‌ها توان خرید ندارند.

#  قطعی – تلفن
یک شهروند:
مدت یک ماه است تلفن ثابت ما قطع شده و چند بار برای حل موضوع به مسؤول مربوط مراجعه کرده‌ایم اما مشکل برطرف نشده و قطعی تلفن ثابت و آنتن‌دهی در روستای خلیفه‌کنار همچنان
 ادامه دارد.

# قرنطینه - هوشمند
حسینی از تهران:
بسیاری از افرادی که به ویروس کرونا مبتلا شده‏اند، قرنطینه خانگی را جدی نمی‏گیرند و از خانه بیرون می‏روند یا حتی در محل کار خود حاضر می‏شوند. چرا دولت یا ستاد ملی مقابله با کرونا درباره نظارت هوشمند بر رعایت قرنطینه خانگی اقدامی انجام نمی‏دهد؟

# ترافیک - شدید
شریفی از کرج:
بعد از بازگشایی دوباره مشاغل و برداشتن طرح ترافیک، خیابان‎ها به‌شدت شلوغ شده‌است.

# کم‎-آبی- راه‌-حل
ظهرابی از همدان:
 هر سال بهار و تابستان که شروع می‎شود مدیران و وزیر نیرو اعلام می‏کنند شرایط آبی کشور بد است و سدها از آب خالی هستند. نقل داستانی که هر سال تکرار می‏شود اما هیچ‌کدام از مدیران به فکر این نیستند که در مدارس یا در برنامه‎های تلویزیونی، برنامه آموزشی درباره مصرف بهینه آب داشته باشند یا این که هیچ کدام از مدیران، راه‏های پیشگیری از خشکسالی را به کار نمی‏گیرند.