گلایه‌های عجیب سمیعی و مددی!

مدیران استقلال، پرسپولیس و سپاهان در کمیته انضباطی

گلایه‌های عجیب سمیعی و مددی!



روز سه‌شنبه جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس، احمد مددی مدیرعامل استقلال و محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان بی سروصدا به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رفتند و با مسؤولان دیدار و گفت‌وگو کردند. این جلسه دوستانه بود و در واقع، کمیته انضباطی تلاش کرد با برگزاری آن به تلطیف فضا کمک کند. چند روزی است اختلاف در فوتبال ایران بالا گرفته و به ویژه استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها علیه هم مصاحبه‌های زیادی کرده‌اند. حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی روز سه‌شنبه رو به مدیران سه باشگاه گفت: «زمان زیادی تا پایان رقابت‌های لیگ‌برتر باقی نمانده است. اجازه دهیم مسابقات با آرامش و به دور از دعوا و تشنج تمام شود. این خواسته ما از شماست که اعضای باشگاه‌تان را به آرامش دعوت کنید. اتفاق خوبی نیست که این اختلافات ادامه داشته باشد.»
دوشنبه‌شب احمد مددی مدیرعامل استقلال از جمله کسانی بود که روی‌خط برنامه فوتبال‌برتر رفت و چیزهایی علیه پرسپولیسی‌ها گفت. سمیعی هم البته سکوت نکرد و پاسخ حرف‌های فرزاد مجیدی را داد. او به مراتب آرام‌تر از مدیرعامل باشگاه رقیب به نظر می‌رسید. تنها کسی که سکوت اختیار کرد و وارد دعواها نشد، محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان بود.
مسؤولان کمیته انضباطی تاکید داشتند که ادامه اختلافات می‌تواند به باشگاه‌ها ضربه بزند و در نهایت خودشان ضرر اصلی را ببینند. در این جلسه سمیعی و مددی از مشکلات موجود در باشگاه‌های خود صحبت کردند. آنها حرف‌هایی زدند که برای مسؤولان هم عجیب بود. از قدرتی گفتند که انگار علاقه دارد این اختلافات پابرجا بماند. یکی از نزدیکان باشگاه استقلال با اشاره به جلسه می‌گوید: «آقای مددی در جلسه تاکید داشتند متاسفانه عده‌ای از داخل خود استقلال چوب لای چرخ می‌گذارند. جالب اینجاست آقای سمیعی هم این موضوع را درباره باشگاه خودشان گفتند.»