خفاش‌ شب فردیس دستگیر شد

خفاش‌ شب فردیس دستگیر شد

مرد شیطان‌صفت، معروف به خفاش شب که با ربودن زنان در فردیس آنها را قربانی نیت شوم خود می‌کرد، دستگیر شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، تحقیقات در این پرونده با طرح سه شکایت در دادسرای فردیس آغاز شد. بررسی‌ها نشان داد متهم با یک دستگاه پراید مشکی شیشه‌دودی طعمه‌های خود را از میان زنان شکار کرد. متهم که پسر جوانی است، در پوشش مسافربر، زنان را سوار می‌کرد.
 او هنگام سوار کردن زنان، شیشه‌ها را پایین می‌داد و بعد از شکار هر طعمه‌ای، در محلی خلوت شیشه‌ها را بالا می‌داد تا داخل خودرو دیده نشود. او سپس با تهدید زنان آنها را به نقطه‌ای خلوت می‌برد و نقشه شیطانی‌اش را اجرا می‌کرد. متهم پس از آن، اموال باارزش زنان را سرقت کرده و آنها را در محل خلوت از خودرو پیاده می‌کرد.
حسین ناصرخاکی، دادستان عمومی و انقلاب فردیس در این باره گفت:  در جریان تحقیق از سه شاکی مشخص شد، متهم درهای خودرو را دستکاری کرده و از داخل امکان باز کردن در وجود ندارد. با کشف سرنخ‌هایی از متهم، سرانجام ماموران او را دستگیر کردند.
متهم تاکنون به 19 فقره سرقت و آزار سه زن اعتراف کرده است. اقدامات مجرمانه او فقط در شهر فردیس نبوده و احتمال می دهیم  تعداد قربانیان او افزایش پیدا کند. او ابتدا با یک خودروی پراید سفید در شهر تردد داشت و بعد از آن پرایدی مشکی رنگ گرفت. متهم که یک سابقه سرقت دارد، ادعا می کند اقدامات مجرمانه اش را از ماه قبل آغاز کرده است.
با توجه به احتمال وقوع جرایم دیگر از سوی متهم، عکس بدون پوشش او با مجوز قضایی منتشر می‌شود و زنانی که در دام او گرفتار شده‌اند، می‌توانند برای طرح شکایت به دادسرای فردیس مراجعه کنند. قربانیان مطمئن باشند که هویت آنها محرمانه خواهد ماند و فاش نمی شود.