زن پژوسوار، تنها مظنون مرگ مشكوک مرد تنها

زن پژوسوار، تنها مظنون مرگ مشكوک مرد تنها

زن 206 سوار به عنوان تنها مظنون مرگ مرموز مرد تنها، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. پیكر این مرد در حالی كه آثار ضرب و جرح روی بدنش بود، در خانه‌اش پیدا شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت 11 صبح چهارشنبه بیست و نهم اردیبهشت امسال یكی از ماموران پلیس به بازپرس جنایی تهران  اطلاع داد جسد مردی میانسال در خانه‌اش پیدا شده است. تیم جنایی با حضور در آنجا مشاهده كردند اعضای خانواده در خانه جمع شده‌اند.  وسایل آنجا كمی به‌هم ریخته بود. جسد مرد میانسال در یكی از اتاق‌های خانه  در حالی كه آثار ضرب و جرح شدید روی صورت، چشمان و بدنش دیده می‌شد، به حالت نیمه‌خیز افتاده بود. این در حالی بود كه سرقتی از خانه نشده بود. رد خون هم در خانه دیده می‌شد.
همسر مرد فوت‌شده در جریان تحقیقات گفت: مدتی بود كه با شوهرم دچار اختلاف شده بودم. همین باعث شد كه قهر كرده و نزد خانواده‌ام بروم. از طریق تماس همسایه‌ها متوجه مرگ همسرم شده و خود را به اینجا رساندم.
زن همسایه که متوجه درگیری در خانه مقتول شده بود، در تحقیقات گفت: «در خانه  بودم كه صدای دعوا شنیدم. گمان كردم شاید دوباره مرد همسایه‌مان با همسرش  دعوا كرده است. بعد صدای فریاد و كمك‌خواهی شنیدم. نگران شده و از خانه بیرون زدم، به سمت راهروی خانه زوج همسایه رفتم. همان‌موقع زن میانسالی را دیدم كه ماسك زده بود و از خانه مرد میانسال  بیرون آمد.  بعد مرد همسایه را دیدم كه آثار ضرب و جرح روی بدنش بود. زن میانسال سوار خودروی پژو 206 شد و دور شد. وقتی به خانه برگشتم، مرد همسایه مرده بود و به خانواده‌اش
خبر دادم.»
حبیب‌ا... صادقی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران  با تایید این خبر به جام‌جم گفت : «زن پژوسوار به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا با دستگیری و تحقیقات از وی، راز مرگ مشكوك مرد میانسال فاش شود. »