پایان انتظار برای ساخت سریال دفاع‌مقدسی

پایان انتظار برای ساخت سریال دفاع‌مقدسی


سریال «الف‌دزفول» که از مدت‌ها قبل فیلمنامه آن نوشته ولی با تاخیر در تولید روبه‌رو شده بود بالاخره به جریان می‌افتد.
محسن علی‌اکبری، تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار صبا درباره سریال جدید خود چنین اطلاع‌رسانی کرد: مشغول مذاکره هستیم تا بتوانیم سریال الف‌دزفول را بالاخره جلوی دوربین ببریم. کارگردانی و نگارش فیلمنامه این سریال را مرجان اشرفی‌زاده برعهده دارد.
وی افزود: این سریال ۴۴قسمتی خواهد بود که احتمالا امسال تصویربرداری آن آغاز خواهد شد؛ البته قرار بود این مجموعه زودتر جلوی دوربین برود اما به دلیل شرایط کرونایی با تاخیر روبه‌رو شد.
به گفته وی، قصه این سریال در دهه ۶۰ اتفاق می‌افتد و به مقاومت مردم دزفول در مقابل موشک‌باران عراق می‌پردازد. همچنین بخشی از لوکیشن سریال در شهر دزفول خواهد بود البته از پلاتوهای شهرک غزالی نیز استفاده می‌شود.
علی‌اکبری در بخش دیگر صحبت‌هایش با بیان این‌که شرایط کار در سینما مهیا نیست، گفت: دو اثر تلویزیونی دیگر نیز در دست تولید دارم که به محض قطعی‌شدن، آنها را رسانه‌ای خواهم کرد. در شرایط موجود از سینما فاصله گرفتم چون تولید در شرایط فعلی چندان به‌صرفه نیست زیرا در شرایطی که ۲۰۰فیلم در انتظار اکران به سر می‌برند چگونه می‌توان دست به ساخت فیلم جدید زد؟
وی در پایان با بیان این‌که علاقه‌ای ندارد در عرصه شبکه‌های نمایش‌خانگی کار کند، تصریح کرد: من نزدیک ۶۱سال سن دارم و تقریبا 40 سال است در سینما فعالیت کرده‌ام برای همین برایم سخت است در عرصه‌ای کار کنم که پیرامونش حرف‌وحدیث‌هایی وجود دارد به‌ویژه در حوزه مسائل مالی شبهات بسیاری در این حوزه مطرح است؛ البته پیشنهادهایی وجود داشته اما همانگونه که گفتم علاقه قلبی‌ام کار کردن در این عرصه نیست.