کوتاه حوادث

کوتاه حوادث

 تصادف دو خودروی پراید و پژو روی پل شهید دقایقی اهواز، به مرگ سه نفر و مصدومیت پنج نفر دیگر منجر شد. این حادثه بامداد یکشنبه دوم خرداد امسال رخ داد. سه نفر از سرنشینان دو خودرو در محل حادثه کشته و پنج نفر دیگر به‌شدت مصدوم و در بیمارستان بستری شدند.
کودکی ۹ ساله در کرمانشاه پس از سقوط به داخل رودخانه غرق شد. کودکی 9 ساله به نام طاها هنگام دوچرخه‌سواری در روستای باتمان استان کرمانشاه به داخل رودخانه سقوط کرد و غرق شد. نیروهای امدادی جسد او را از آب خارج کردند.
ریزش صخره در قطعه ۲ آزادراه تهران-شمال به مرگ دو نفر منجر شد. این حادثه در حالی رخ داد که سنگ بزرگی از کوه جدا شد و سقوط کرد. راننده بیل مکانیکی همراه یک نفر نیروی اجرایی زیر این صخره محبوس شده و فوت کردند. بعد از ساعاتی اجساد آنها از زیر صخره خارج شد.
 مردی که مامور پلیس راهور را در خیابان زخمی کرده و متواری شده بود، بازداشت شد. کلیپی بیست‌و‌هفتم اردیبهشت امسال در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد یک موتورسوار به سر و صورت و بدن یک افسر راهنمایی و رانندگی در تهران چاقو می‌زند. تحقیقات از افسر زخمی نشان داد او به فرد موتور‌سوار تذکر داده وارد تونل نشود چرا که تونل برای حضور موتورسوار خطرناک است اما آن مرد توجهی نکرده و اقدام به درگیری و زدن ضربات چاقو به این افسر می‌کند. متهم تحت تعقیب بود تا این‌که بازداشت شد.
انفجار در صنایع شیمیایی نارگستر سپاهان شاهین‌شهر باعث مصدومیت 9 نفر شد.  این حادثه در محل کارخانه رخ داد. 9 مرد مصدوم و راهی بیمارستان شدند. علت وقوع حادثه در دست بررسی است.
دو کارگر هنگام کار در یک واحد تولیدی چسب در شهر صنعتی قزوین در دیگ بخار سقوط کرده و فوت شدند.  این دو کارگر ۳۱و۳۴ساله در یک کارخانه تولید چسب در شهرستان البرز  استان قزوین کار می‌کردند که از ارتفاع به داخل دیگ مواد شیمیایی سقوط کرده و فوت شدند. سه کارگر دیگر هم در محل بودند و با دیدن این حادثه برای کمک سمت آنها رفتند که موفق نشدند و درگیری آنها با مواد شیمیایی باعث شد تا مسموم و راهی بیمارستان شهید رجایی شوند.
مردی که داماد خانواده‌‌شان را به قتل رسانده و تحت تعقیب پلیس کرمانشاه بود، بازداشت شد. یازدهم فروردین امسال به پلیس کرمانشاه اطلاع داده شد که مرد جوانی با شلیک چند گلوله در شهرک پردیس کرمانشاه به قتل رسیده‌است. همزمان با حضور ماموران در محل و ادامه تحقیقات مشخص شد او را برادر‌زنش به قتل رسانده‌است. تحقیقات برای دستگیری وی ادامه داشت تا این‌که مخفیگاه قاتل فراری درشهرستان ملارد غرب استان تهران به دست آمد و متهم 31 ساله در آنجا بازداشت شد. او در جریان تحقیقات پلیسی  به قتل داماد خانواده باانگیزه اختلاف خانوادگی اعتراف کرد.
مرد 70 ساله که در محله‌های تهران کیف‌قاپی می‌کرد، دوباره دستگیر و زندانی شد. از چندی پیش شکایت‌هایی در دستور کار پلیس آگاهی تهران  قرار گرفت مبنی بر این‌که آنها وقتی برای تعمیر خودروهایشان توقف کردند یا پشت چراغ قرمز قرار گرفتند، مردی 70ساله به آنها نزدیک شده و کیف و اموال‌شان را سرقت کرده و متواری شده است. با افزایش شکایت‌ها تحقیقات ادامه یافت و سرانجام متهم بازداشت شد. او در بازجویی پلیسی به کیف‌قاپی اعتراف کرد و معلوم شد 40 سال از عمر خود را به اتهام سرقت و کیف‌قاپی در زندان بوده و هر بار چند ماه یا چند سال در زندان می‌مانده است.
 * مردی که با تهیه فیلم سیاه از دختر جوان، قصد اخاذی از او را داشت، دستگیر شد. دختر جوانی با حضور در پلیس فتای استان گیلان شکایت کرد که فردی در اینستاگرام با وی دوست شده و او را مورد آزار و اذیت قرار داده و از وی فیلم تهیه کرده و بعد او را تهدید کرده که باید برای منتشر نشدن فیلم در فضای مجازی 10‌میلیون تومان بپردازد.
تحقیقات پلیس فتا ادامه داشت تا این‌که رد پای مرد اخاذ در یکی از محله‌های شهر رشت به دست آمد و او بازداشت شد. متهم در بازجویی پلیسی به جرایمش اعتراف کرد و تحقیقات برای رازگشایی از دیگر جرایمش
ادامه دارد.