سال جام‌جهانی است، می‌خواهم بازی کنم

بیرانوند به سرمربی آنتورپ اعلام کرده می‌خواهد بیشتر از قبل بازی کند

سال جام‌جهانی است، می‌خواهم بازی کنم

سال، سال جام‌جهانی است. بازیکنان تیم‌ملی چه به این رقابت‌ها صعود کنند و چه صعود نکنند، به دنبال باشگاهی خواهند بود که بتوانند در آن توانایی خود را نشان دهند. علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم‌ملی هم از این قاعده مستثنا نیست. دروازه‌بان ایرانی آنتورپ خیلی از شرایط خود در این باشگاه رضایت ندارد. او مدتی بازی می‌کرد ولی با یک مصدومیت از ترکیب دور ماند. وقتی هم که برگشت سرمربی تیم در پاسخ به خواسته علیرضا که شانس دوباره‌ای به دست بیاورد، گفت: «من به گلر در ترکیبم دست نمی‌زنم. وقتی بازیکن فیکس مصدوم می‌شود و دوباره برمی‌گردد، من اعتقادی ندارم که باید حتما بازی کند. شاید شانس را به بازیکنان دیگری بدهم.» ‌
فعلا این شانس در اختیار گلر دیگری قرار گرفته است. علیرضا از ابتدای حضور در آنتورپ با وضعیتی سینوسی روبه‌رو بوده است. هر چند او به عنوان سنگربانی مطرح به این باشگاه بلژیکی ملحق شد اما حضور دیرهنگام او و عقب ماندن از شروع تمرینات باعث شد تا از همان ابتدا روزهای سختی را سپری کند. از سویی تمرینات آنتورپ هم سنگین بود و برایش مصدومیت‌هایی به وجود آورد. علیرضا بعضی وقت‌ها هم قربانی مدافعان ضعیف آنتورپ شد. هر زمان هم در ترکیب این تیم قرار گرفت نهایت تلاش خود را کرد و بازی‌هایی که در آن خوب ظاهر شد، به مراتب بسیار بیشتر از بازی‌هایی بودند که در آن اشتباه داشت. حالا خبرهای رسیده از بلژیک حکایت از آن دارد که بیرانوند در گفت و گویی که با سرمربی تیمش داشته تاکید کرده: «می‌خواهم در سال جام‌جهانی بازی کنم. این برایم اهمیت زیادی دارد.»
او صحبت‌های خود را مطرح کرده ولی پاسخ درستی از سوی سرمربی تیمش نگرفته است. علیرضا تا این لحظه مترصد جدایی از آنتورپ است و احتمالا این باشگاه او را به صورت قرضی به باشگاه دیگری بدهد، مگر این‌که پیشنهاد چشمگیری برای او مطرح شود. بیرانوند علاقه‌مند است کارش را در اروپا ادامه دهد، با توجه به این‌که دروازه پرسپولیس هم توسط لک پر شده قاعدتا او نمی‌تواند به این باشگاه بازگردد. بیرانوند دوست دارد در اروپا به کارش ادامه دهد و احتمال این‌که در آنتورپ بماند بسیار اندک است.