سرعت خارق‌العاده اینترنت ماهواره‌ای استارلینک!

سرعت خارق‌العاده اینترنت ماهواره‌ای استارلینک!


یک کاربر آلمانی سرعت اینترنت ماهواره‌ای استارلینک را آزمایش کرده و طبق اطلاعات منتشرشده نتیجه این تست نشان می‌دهد سرعت این سرویس ۵۴۲مگابیت برثانیه است. به گزارش مهر و به نقل از اسپوتنیک، با توجه به تستی که در آلمان انجام‌شده
به نظر می‌رسد سرعت دانلود اینترنت ماهواره‌ای استارلینک خارق‌العاده است.
به نوشته پایگاه Wccftech یکی از ساکنان شهر کاسل اطلاعاتی را منتشرکرده که نشان می‌دهد سرعت دانلود اینترنت ماهواره‌ای اسپیس‌ایکس ۵۴۲مگابیت برثانیه است.  همچنین سرعت آپلود اطلاعات نیز ۳۸مگابیت بر ثانیه اعلام شده است.
دومین تست سرعت نتایج جالب‌تری نیز دارد و نشان می‌دهد سرعت دانلود این سرویس به ۵۶۰مگابیت برثانیه می‌رسد. هنگامی‌که این کاربر نتایج تست سرعت را در وبگاه ردیت (Reddit) منتشر کرد، کاربر دیگری پیشنهاد کرد تا کوکی‌های مرورگر را پاک و دوباره تست را انجام دهد اما پس از پاک‌کردن کوکی‌ها نیز نتایج تست سرعت اینترنت استارلینک تغییری نکرد.
این اخبار در حالی منتشر می‌شود که یک ماه قبل Wccftech گزارش داد یک کاربر اینترنت ماهواره‌ای در کالیفرنیا سرعت دانلود ۲۰۰مگابیت برثانیه را ثبت‌کرده است.
اسپیس‌ایکس اکنون بیش از ۱۶۰۰ماهواره استارلینک به مدار زمین فرستاده که حدود ۹۰درصد آنها در حال فعالیت هستند و به‌طور آزمایشی برای تعدادی از کاربران در نقاط مختلف جهان سرویس اینترنت پرسرعت فراهم می‌کنند.