نسخه Pdf

مروارید‌های بوشهر

مروارید‌های بوشهر


استعداد‌های درخشان و خلاقانه بوشهری‌ها برای کسب بیشترین تندیس برترین‌های فنی رسانه ملی شگفت‌انگیز و قابل تحسین است.  
جوانگرایی، تعهد‌گرایی، اندیشه محوری و خودباوری استعدادهای
علمی- پژوهشی عوامل خدوم و تلاشگر حوزه معاونت فنی مرکز بوشهر باعث شد تا صدا و سیمای مرکز بوشهر با کسب ۵ تندیس برترین‌ها، بیشترین تندیس هفدهمین اجلاس فناوری رسانه را که در آذرماه سال98 برگزار شد‌ به دست آورد.
در فرآیند جهش تولید و جهش فناوری رسانه اجلاس، عملکرد صدا و سیمای مرکز بوشهر  قابل تحسین است که به‌خوبی می‌تواند مسیر رشد و توسعه و پیشرفت استان بوشهر را بیش از پیش هموار کند. ‌نیروی انسانی توانمند و با‌انگیزه و خلاق، سرمایه اصلی صدا و سیمای مرکز بوشهر است که توانسته است در رقابت‌های علمی تخصصی و فنی از استان‌های تراز اول سبقت گرفته و با دریافت ۵ تندیس برترین‌ها، بیشترین تندیس و جایگاه برتر را از آن خود کند. از بین ۱۱۲ طرح داخلی و خارجی رسانه ملی، ‌طرح و ایده خلاقانه، با عنوان طراحی و ساخت فرستنده رادیویی سیار AM‌، مهندس سید‌محمد صفوی توانست جایزه ویژه و تندیس برترین طرح خلاقانه رسانه را به خود اختصاص دهد.
تندیس برترین ایستگاه رادیویی برای ایستگاه رادیویی شهید مدافع حرم، شهید احمدی جوان، به مهندس سید‌محمد صفوی، تندیس بهترین مرکز مانیتورینگ به مهندس محمدعلی ملکوتی و تندیس برترین مرکز پخش زنده ماهواره‌ای به مهندس هدایت‌ا... سیروسی و تندیس برترین مرکز برای دریافت بیشترین تندیس برترین‌ها به مهندس هادی جمهیری معاون فنی مرکز بوشهر اختصاص یافت.
ضمیمه قاب کوچک