حق با شماست

حق با شماست

# هزینه_ ثبت-‌نام
حشمتی از اصفهان:
برخی از مدارس دولتی برای ثبت‌نام دانش‌آموزان هزینه‌ای با عنوان‌های مختلف دریافت می‌کنند؛ هزینه‌ای که هرچند ناچیز باشد اما خلاف قوانین است و اجازه این کار را ندارند.

# سرقت_ امنیت
نادری ازتهران:
آمار دزدی و سرقت از خانه‌ها بالا رفته است. به نظر می‌رسد در شرایط اقتصادی فعلی، به مراقبت و پاسداری بیشتر پلیس در خیابان‌های تاریک و خلوت و در زمان تعطیلات
نیازمندیم.

# کلاهبرداری_ اینترنت
لاهیجان زاده از مازندران:
در فضای مجازی کلاهبرداری‌های مالی متعددی صورت می‌گیرد که پلیس فتا بعد از انجام این قبیل اقدامات، به آن رسیدگی می‌کند در حالی که نیاز است تا پیش از رخ دادن حادثه، راهکاری برای بسته شدن صفحه کسانی که بدون هیچ‌مجوزی مشغول فعالیت هستند وجود داشته باشد و
اجرایی شود.

# توقف_ سریال
خانعلی از تهران:
متوقف کردن پخش یک سریال در میانه راه، اقدام درستی نیست و توهین به بینندگان و مخاطبان است. اگر قرار به توقیف و اصلاح است، بهتر است پیش از اکران به‌هر شکلی انجام بشود اما چنین رفتاری بعد از پخش بیشتر از 10 قسمت از سریال، واقعا غیر‌قابل‌چشم‌پوشی است.

# لوازم_ برقی
احمدی از خوزستان:
در اثر قطع مکرر برق در روزهای گذشته، برخی از وسایل برقی خانه که محافظ نداشته از کار افتاده است.
در حالی که می‌گویند خسارت این خرابی‌ها داده می‌شود اما کاش یک‌نفر به‌طور روشن بگوید که خسارت را باید از کجا و چطور
پیگیری کرد؟

# کرایه_ تاکسی
بابایی از تهران:
هزینه کرایه تاکسی‌ها به‌شدت بالا رفته است و رانندگان تاکسی برای یک مسیر کوتاه، مبلغ 10 هزار تومان طلب می‌کنند. درست است که به‌دلیل کرونا، تعداد مسافران کم شده است اما آيا این شرایط باید باعث شود هزینه یک مسافر کمتر را دیگر مسافران بپردازند؟

# کنترل_ قیمت
مجیدی از مشهد:
در شرایطی که همه مسؤولان از کنترل قیمت‌ها می‌گویند اما هر روز در خبرها می‌خوانیم یک کالای جدید به صورت قانونی گران شده است.
این دیگر چه نوع کنترل و نظارت بر قیمت است؟