گلایه نمایندگان نامزدها از مشکلات فرآیند اجرا

گلایه نمایندگان نامزدها از مشکلات فرآیند اجرا


درجریان برگزاری سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری، نمایندگان نامزدها با حضور در ستادمرکزی نظارت بر انتخابات، از نزدیک در جریان آخرین وضعیت نظارت بر انتخابات قرار گرفتند و هر کدام با حضور در جمع خبرنگاران درباره مشکلاتی که از زمان آغاز انتخابات تا زمان ارسال این گزارش با شورای نگهبان در میان گذاشتند، صحبت کردند.
سیدعلی قریشی، نماینده سیدابراهیم رئیسی: ناهماهنگی‌هایی از ابتدای فرآیند رای‌گیری در حوزه اجرا گزارش می‌شد و ما منعکس کردیم، متاسفانه عوامل اجرایی نتوانستند به خوبی و نحو احسن به مردمی که در صف‌های طولانی برای حضور در انتخابات ایستادند، خدمت‌رسانی کنند.
محمدرضا اسماعیلی، نماینده محسن رضایی: از آغاز رای‌گیری  در شورای نگهبان مستقر شدیم و روند انتخابات بسیار خوب بود. البته از سراسر کشور گزارش‌هایی داشتیم که به شورای‌نگهبان منتقل کردیم و منتظریم نتایج بررسی‌ها را به ما ارائه کنند.
ناصر فخاری، نماینده سیدامیرحسین قاضی‌زاده: ظاهرا در بخش اجرا مشکلاتی داشتیم که تا ساعت ۱۱ صبح  رای‌گیری برطرف شد.البته این مسائل مربوط به اجرا بود و شاید متوجه شورای‌نگهبان نباشد. وزارت کشور باید تمهیدات اجرایی لازم را بدون کم و کاستی‌ها فراهم می‌کرد.
داراب گنجی، نماینده عبدالناصر همتی: الحمدلله روند به خوبی پیش رفته‌است. البته گزارش‌های بسیار جزئی به دست ما رسید که به شورای نگهبان منعکس کردیم. خوشبختانه آنان با روی خوش استقبال کردند و پیگیر موضوع شدند.