محك جدی تیم سولسشر

تاتنهام - منچستر یونایتد، ساعت 20 در ورزشگاه ومبلی

محك جدی تیم سولسشر

 در چهار بازی قبلی منچستر كه سولسشر هدایت این تیم را بر عهده گرفته و جانشین مورینیو شده، شیاطین سرخ توانسته چهار پیروزی به‌دست آورد و خود را به 4 تیم بالایی جدول نزدیك كنند. اما نكته اینجاست كه این چهار تیم در نیمه دوم جدول رده بندی قرار دارند و بهترین آنها در رده دوازدهم است. با این حساب بازی امشب شیاطین سرخ در ورزشگاه ومبلی مقابل تاتنهام رده سومی می‌تواند محكی جدی برای این تیم باشد. سولسشر برای آن‌كه نشان دهد آمدنش به این تیم تاثیرگذار بوده، باید بتواند مقابل رقبای سخت‌تری همچون تاتنهام نتیجه خوبی بگیرد.
شاگردان پوچتینو آرژانتینی در مقایسه با دیگر تیم‌های لندنی لیگ جزیره عملكرد بهتری داشته و بعد از 21 بازی با كسب 48 امتیاز در رده سوم قرار گرفته‌اند. این تیم در تابستان گذشته چندان هزینه‌ای برای خرید بازیكنان نكرد و بیشتر سرمایه خود را صرف ساخت ورزشگاه جدیدش كرده و امیدوار است تا چند ماه آینده در آن بازی كند. در طرف مقابل منچستر اگرچه در 4 بازی قبلی آمار صددرصد پیروزی را به‌دست آورده، اما باز هم با تاتنهام 10 امتیاز فاصله دارد.
در این میان، طرفداران تاتنهام امیدوار به نتایج این تیم در 11 بازی گذشته در تمام مسابقات هستند. این تیم در این تعداد بازی تنها یك بار باخته و 9 بار نیز رقیبانش را شكست داده است. اگر آنها امشب بتوانند سولسشر و تیمش را شكست دهند، 51 امتیازی شده و برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر است كه با انجام 22 بازی به این امتیاز می‌رسد. تنها نكته نگران‌كننده هواداران اسپرز این است كه این تیم در 8 بازی گذشته در ومبلی مقابل 6 تیم بالای جدول،4 بازی را شكست خورده است. مثل تمام بازی‌ها در دو سال گذشته، هری كین امید اول تیم پوچتینو برای گلزنی به حساب می‌آید. اگر او امشب هم بتواند دروازه دخیا را باز كند، برای اولین بار است كه در 7 بازی متوالی موفق به گلزنی شده است. این تیم همچنین اگر بتواند در بازی امروز پیروز شود، برای اولین بار از سال 1960 توانسته در سه بازی متوالی مقابل شیاطین سرخ به پیروزی برسد.
در طرف دیگر، منچستر می‌خواهد در بازی امشب ركورد منفی خود در فصل جاری را از بین ببرد. این تیم در 5 بازی انجام داده مقابل شش‌تیم بالای جدول هنوز پیروز نشده و دو تساوی و 3 باخت از خود بر جای گذاشته است. از سوی دیگر، اگر منچستر بتواند در این بازی دروازه خود را بسته نگه دارد، برای اولین بار در فصل جاری است كه در دو بازی متوالی كلین شیت می‌كند.
نکته
امید سولسشر 
به پوگبا و راشفورد
 آمدن سولسشر بیش از همه روی پل پوگبا تاثیر گذار بوده است. در چهار بازی قبلی، هافبك فرانسوی 4 گل زده و 3 پاس گل به هم تیمی‌هایش داده است. دیگر بازیكن تاثیرگذار منچستر در بازی امشب می‌تواند ماركوس راشفورد باشد كه در 8 بازی قبلی در لیگ برتر، 4 گل زده و 5 پاس گل داده است.