استقلال بازیكن داخلی جذب نمی‌كند

استقلال بازیكن داخلی جذب نمی‌كند

تیم فوتبال استقلال و مدیران این باشگاه حسابی تحت فشار هواداران هستند. طرفداران این تیم هنوز دنبال دلیل قانع‌كننده‌ای در مورد تعویق سفر آبی‌ها به اردوی تركیه هستند و می‌خواهند بدانند دقیقا چه عواملی سبب شد که آنها به اردوی قطر و كمپ اسپایر نرفتند. از سوی دیگر، آبی‌ها در همین نقل و انتقالات تا به حال دو بازیكن خارجی خود را از دست داده و خبری مبنی بر جذب بازیكنان جدید به گوش نمی‌رسد.
 آنها دنبال بازیكنانی هستند تا در پست‌هایی مثل خط حمله یا دفاع مركزی كمك‌شان كند، ولی موضوع اینجاست كه برای این پست‌ها بازیكن داخلی كه قراردادی نداشته باشد، وجود ندارد و از این‌رو آبی‌ها به دنبال پر كردن فهرست نیازهایشان با خرید بازیكنان خارجی هستند. البته تجربه نشان داده شفر در این فصل بابت خرید بازیكنان خارجی یعنی الحاجی گرو و نویمایر دچار اشتباهاتی شد ولی این امیدواری برای استقلال وجود دارد كه با پول اسپانسر بتواند دست به خریدهای جدیدی بزنند.
 یكی از نزدیكان به این باشگاه، به جام‌‌جم گفت: «فكر خرید بازیكن ایرانی نیستیم چون همین حالا هم لیست‌مان جای خالی ندارد. می‌خواهیم همه لیست‌های‌مان را پر كنیم و از این‌رو، احتمالا در صورت اقدام برای جذب بازیكن جدید، سراغ بازارهای جهانی می‌رویم. فقط باید امیدوار باشیم این‌بار خریدهای بهتری نصیب‌مان شود.»