پرونده قوچان‌نژاد - تراكتورسازی دوباره باز می‌شود؟

پرونده قوچان‌نژاد - تراكتورسازی دوباره باز می‌شود؟

ولین بازیكن در فهرست خرید باشگاه پرسپولیس كسی نبود جز رضا قوچان‌نژاد. مهاجم دوست داشتنی تیم ملی فوتبال كشورمان كه بعد از ناکامی در حضور در میدان و بازی برای تیم ملی در جام جهانی 2018 روسیه برای همیشه با كمپ ملی خداحافظی كرد اما این بازیكن مورد توجه برانكو ایوانكوویچ قرار گرفته و به همین علت، مدیران باشگاه پرسپولیس با او و مدیربرنامه‌هایش به مذاكره پرداختند. 
دور اول و دوم مذاكرات مخفیانه دنبال شد، اما یكباره، باشگاه‌های استقلال و تراكتورسازی هم متوجه ماجرا شدند و سراغ گوچی را گرفتند. البته آنها برخلاف پرسپولیس به جای مذاكره با قوچان‌نژاد، سراغ مدیران باشگاه آپوئل قبرس رفتند تا شاید از این راه بتوانند رضا را به چنگ بیاورند. 
باشگاه آپوئل از عملكرد این مهاجم مشهدی كه سابقه درخشش در لیگ هلند و گلزنی در جام جهانی 2014 برزیل را در كارنامه داشت، راضی نبودند و می‌خواستند در همین پنجره نقل و انتقالات زمستانی ـ با توافق دوجانبه ـ قوچان‌نژاد را كنار بگذارند، اما وقتی پیشنهاد تراكتورسازی و استقلال به میان آمد، نظرشان عوض شد و خواستار فروش او و دریافت رقم رضایتنامه شدند.
پیشنهاد این باشگاه قبرسی به حدی بالا بود كه هر سه باشگاه ایرانی پا پس كشیدند. پرسپولیسی‌ها هم البته خیلی زود سراغ بودیمیر، مهاجم كروات رفتند و استقلالی‌ها هم گفتند یك مهاجم خارجی جذب خواهند كرد. در این میان اما تراكتورسازان نه مهاجمی گرفتند و نه مذاكرات را ادامه دادند. علاقه نداشتن باشگاه‌های ایرانی به پرداخت رقم رضایتنامه برای قوچان‌نژاد باعث شد بار دیگر مدیران باشگاه آپوئل به فكر توافق دوجانبه برای قطع همكاری با گوچی بیفتند. 
شنیدیم اگر این اتفاق رقم بخورد و آپوئل بدون دریافت رضایتنامه، گوچی را از فهرست خود خارج كند، این بازیكن شانس حضور در تراكتورسازی را خواهد داشت و می‌تواند مذاكراتش را برای پیوستن به تیم تبریزی ادامه دهد. در واقع تراكتوری‌ها نمی‌خواهند پولی بابت رضایتنامه گوچی بپردازند، اما اگر او بازیكن آزاد شود یكی از مشتریانش خواهند بود.