مواجهه حضوری شاكیان با خفاش شیشه‌ای

گزارشی از روند پرونده مرد آزارگر

مواجهه حضوری شاكیان با خفاش شیشه‌ای

معتاد شیشه‌ای كه به اتهام سرقت پول و طلا و آزارو اذیت 20 زن، پسر و دختر خردسال و نوجوان بازداشت شده، دیروز در دادسرای جنایی تهران با شاكیان زن مواجهه حضوری شد .
 به گزارش جام‌جم، این متهم سابقه‌دار 32 ساله كه امیر نام دارد به خفاش شیشه‌ای پایتخت معروف شده است. او با جا زدن خود به عنوان تعمیركار لباسشویی، شوفاژ‌كار و تعمیركار آسانسور و پرداختن بدهی به خانه‌های مردم در جنوب تهران راه می‌یافت و با زور و تهدید چاقو زنان و دختران جوان و کودکان پسر و دختر را مورد آزار و اذیت قرار داده و بعد از سرقت پول و طلا فرار می‌کرد‌.
 روز شنبه برخی از شاكیان زن و دختران جوان كه در دام این متهم گرفتار شده بودند با حضور در دادسرای جنایی تهران و در مواجهه حضوری با این متهم او را به عنوان همان مرد شیطان‌صفت سارق معرفی كردند. زن 27 ساله‌ای كه هدف سوء‌قصد این متهم  قرار گرفته بود به جام‌جم گفت: من به عنوان دستیار در دندانپزشكی كار می‌كنم. ساعت 9 صبح سوم تیر امسال در مطب بودم. در حال آماده كردن وسایل دندانپزشكی بودم تا با آمدن دندانپزشك مطب و آمدن بیماران كار روزانه را شروع كنیم. مردی كه ماسك بهداشتی زده و كلاهش را تا نزدیك چشمانش پایین کشیده بود؛ به طوری که چهره‌اش را به‌درستی نمی‌توانستم ببینم، وارد مطب شد .
 وی افزود: پشت میز رفتم. با دیدن وی گمان كردم بیمار است، پس از او خواستم منتظر بماند تا دندانپزشك بیاید، اما چند لحظه بیشتر طول نكشید كه متوجه رفتارهای غیرمتعارف او شدم و از وی خواستم از  مطب بیرون برود اما آن مرد به چند لحظه نكشید كه به من حمله‌ور شد. مرا هدف مشت و لگد خود قرار داد و به سر و صورتم آسیب زد. در جدال با وی بودم كه مرا به كناری پرت كرد. با روسری دست و پایم را بست و می‌خواست مرا مورد آزار و اذیت قرار دهد كه موفق نشد و با شكسته شدن شیشه میز او ترسید و با شنیدن صداهایی فرار كرد . شاكی ادامه داد: او هنگام فرار كارت بانكی‌ای كه همراهش بود را در مطب جا گذاشت. زمانی كه به كلانتری رفته و شكایت كردیم كارت بانكی را به پلیس دادیم كه آنها هویت صاحب آن را شناسایی و وی را احضار كردند كه او مدعی شد كارت را به پسرعمه‌اش داده و فراموش كرده آن را تحویل بگیرد .  تا این‌كه چند روز پیش از طریق تلویزیون كه خبر دستگیری متهم را اعلام كرده بود، متوجه بازداشت آن مرد شدم. او را زودتر اعدام كنید .