دختر رزمی‌كار  در دام گریمور قلابی

دختر رزمی‌كار در دام گریمور قلابی

گریمور قلابی سینما و تلویزیون كه با ربودن دختر 19 ساله رزمی‌كار درصدد بود او را در دام شیطانی‌اش گرفتار و از وی اخاذی كند، ناكام ماند.
به گزارش جام‌جم، هفته گذشته دختر 19‌ساله‌ای با حضور در دادسرای جنایی تهران از گریمور قلابی سینما به اتهام آدم‌ربایی و آزار و اذیت شكایت كرد. پس از این شكایت با دستور بازپرس جنایی، پرونده برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی تهران ارسال شد .
شاكی به افسر تحقیق گفت: در شهرستان زندگی می‌كنم، تكواندو‌كارم و شیفته بازیگری هستم. در شهرمان كلاس‌های بازیگری رفتم. چند ماه پیش در اینستاگرام با مرد‌ی آشنا شدم كه می‌گفت گریمور سینماست.   گمان كردم كه او گریمور است‌. بعد از بازدید از اینستاگرامش با او حرف زدم و تلفنش را داد و به او اعتماد كردم. چند روز پیش با من تماس گرفت و مرا برای بازی در دو فیلم سینمایی و تلویزیونی دعوت كرد.  با پیاده شدن از اتوبوس در پایانه تهران، مرد گریمور سراغم آمد و سوار اتومبیل پژوی او شدم. بعد از یك ساعت با چاقو مرا تهدید كرد و در خودرو مورد آزار و اذیت قرار داد. 
متهم فراری دو روز پیش بازداشت شد  و گفت: بیكار بودم و برای فریب دختران جوان در اینستاگرام، خودم را به عنوان گریمور سریال‌های تلویزیون و فیلم‌های سینمایی معرفی می‌كردم و دخترانی كه شیفته بازی در سریال و سینما و حرفه بازیگری بودند را به دام می‌انداختم. این دختر شهرستانی را هم من فریب دادم و مورد آزار و اذیت قرار دادم. قصد داشتم با ربودن و حبس كردنش در خانه‌ام از او فیلمبرداری كنم و با این ترفند از وی اخاذی كنم كه با فنون رزمی مرا ناكام گذاشت و از دستم فرار كرد.