بازدید علی پروین  از پشت صحنه مجموعه «شش قهرمان و نصفی»

بازدید علی پروین از پشت صحنه مجموعه «شش قهرمان و نصفی»

 علی پروین یكی از اسطوره‌های تاریخ فوتبال ایران با حضور در پشت صحنه مجموعه «شش قهرمان و نصفی» به عنوان تازه‌ترین سریال گروه نوجوان سیمافیلم، اظهار كرد: این مجموعه شعار حمایت از تولید داخل را به عمل تبدیل كرده است. 
به گزارش جام‌جم، همزمان با تصویربرداری بخش‌هایی از مجموعه تلویزیونی شش قهرمان و نصفی به كارگردانی حسین قناعت و تهیه‌كنندگی پرویز امیری در تهران، علی پروین در محل فیلمبرداری این سریال در بیمارستان هاجر حضور یافت و از پشت صحنه آن بازدید كرد.
پروین در حاشیه بازدید از پشت صحنه این مجموعه تلویزیونی درباره اهمیت پرداختن به مساله تولید ملی و حمایت از كالای ایرانی در سینما و تلویزیون بیان كرد: من عاشق سریال‌های ایرانی هستم، اما تا الان به‌یاد ندارم كه چنین سریالی با این موضوع ساخته شده باشد.
این فوتبالیست پیشكسوت تصریح كرد: به نظر من ساخت این سریال و مجموعه‌های مشابه برای نوجوانان یك كار فرهنگی- اجتماعی و به سود جامعه است. امیدوارم تولید این قبیل سریال‌های تلویزیونی ادامه‌دار باشد.
وی تاكید كرد: متاسفانه همه درباره حمایت از كالای ایرانی شعار می‌دهند، اما عمل نمی‌شود و از فعالان این حوزه هم حمایتی صورت نمی‌گیرد، به همین دلیل مساعی تیم تولید شش قهرمان و نصفی ارزشمند بوده، زیرا شعارها را به عمل تبدیل كرده است.
وی اضافه كرد: به وجود این هنرمندان كه در حال تلاش برای ساخت این سریال هستند، افتخار می‌كنیم و باید به آنها خداقوت گفت.
در این بازدید سكانسی از مجموعه شش قهرمان و نصفی در حال فیلمبرداری بود. بازیگران اصلی این سریال از جمله اكبر عبدی، بیژن بنفشه خواه و همچنین بازیگران كودك و نوجوان آن در حال ایفای نقش بودند.
گفتنی است، تصویربرداری سریال شش قهرمان و نصفی در تهران به اتمام رسیده و پس از این، تصویربرداری این سریال در شمال كشور ادامه خواهد یافت. موضوع ترغیب خانواده‌های ایرانی به خرید كالای تولید داخل و حمایت از كارگران ایرانی همچنین تشویق به ورزش در این مجموعه مورد توجه قرار گرفته است.
اكبر عبدی، شهرام قائدی، بیژن بنفشه‌خواه، بهاره رهنما، ارژنگ امیرفضلی، رویا میرعلمی، نادر سلیمانی، رامین ناصرنصیر، امیر غفارمنش، حسین رفیعی، ساناز سماواتی،عباس محبوب،علیرضا درویش، حامد آهنگی و مرتضی زارع نیز از بازیگران این سریال هستند.