ساخت 10 هزار واحد مسكن  برای نیازمندان جنوب كرمان

ساخت 10 هزار واحد مسكن برای نیازمندان جنوب كرمان

با امضای تفاهم‌نامه میان كمیته امداد، بنیاد مسكن و سازمان برنامه و بودجه، ساخت ده‌هزار مسكن ویژه مددجویان و نیازمندان جنوب كرمان آغاز شد.
به گزارش جام‌جم، پرویز فتاح در مراسم امضای  تفاهم‌نامه ساخت مسكن برای نیازمندان كرمان با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با استفاده از ظرفیت نهادهای انقلابی مانند كمیته امداد و بنیاد مسكن انقلاب اسلامی، روشی منطقی برای رفع مشكل مسكن نیازمندان در پیش گرفته است.
رئیس كمیته امداد افزود: ساخت و تحویل ده هزار واحد مسكونی به طور رایگان، هدیه مباركی است به نیازمندان كه در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی عملیاتی می‌شود.
وی تاكید كرد: كمیته امداد آمادگی دارد با روش تعیین شده در این پروژه، برای ساخت مسكن مددجویان و سایر نیازمندان در استان‌هایی كه بنیاد مسكن انقلاب اسلامی معرفی می‌كند، همكاری داشته باشد.
فتاح با اشاره به ساخت مسكن مددجویان زلزله‌زده در استان كرمانشاه عنوان كرد: ساخت منازل مسكونی مددجویان زلزله‌زده در كرمانشاه نمونه خوبی از هم‌افزایی دولت و كمیته امداد بود.
محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه كشور نیز در این مراسم گفت: مشكل مسكن مردم جنوب استان كرمان باید بر طرف شود و تلاش می‌كنیم با همكاری دولت، كمیته امداد و بنیاد مسكن انقلاب اسلامی، تا سال آینده شاهد افتتاح این پروژه‌های مسكونی در استان كرمان باشیم.