حق با شماست

حق با شماست

#پل هوایی ـــ نیست
خزایی از تهران: 
به علت رفت آمد زیاد عابران در روبه‌روی متروی نیرو هوایی، حركت خودروها با كندی صورت می‌گیرد و باعث ترافیك می‌شود. چرا مسؤولان شهری اقدامی بابت ساخت پل هوایی یا زیر گذر صورت نمی‌دهند.

# ترافیک ـــ پیروزی 
شوقی از تهران: 
به‌دلیل ترافیك و كندی تردد خیابان دهم فروردین واقع در پیروزی در صورت امكان این خیابان یكطرفه شود تا دیگر شاهد ترافیك نباشیم.

# عایق ـــ  صوتی
قندی از تهران: 
از شهرداری محترم برای چندمین بار درخواست نصب عایق صوتی در پل خاقانی واقع در خیابان دماوند را دارم؛ چرا كه سروصدای خودروها باعث سلب آسایش شهروندان می‌شود.

# بسته ـــ‌ حمایتی
صباغ از ورامین: 
بسته حمایتی دولت فقط به نیمی از كارگران رسید، این در حالی است كه دولت به تمام كارمندان و بازنشستگان خود این بسته حمایتی را تحویل داد.

# کارگر ـــ روزمزد
ملكی از سمنان: 
كارگران روزمزد و فصلی چرا مشمول بسته حمایتی دولت نیستند. این در حالی است كه درآمد مالی ماهانه این افراد بسیار ناچیز است.

# کار ـــ فرهنگی
نوری از كرج: 
قسمتی از منزلم را به توزیع كتاب رایگان یا همان (صلواتی) در اختیار دوستداران كتاب قرار داده بودم ولی شهرداری منطقه دو كرج تمامی كتاب‌ها را جمع كرده و مانع این كار فرهنگی بنده است.

# عوارض ــ مالیات
صفری از گرمسار: 
بیش از نیمی از مبالغ فیش‌های قبوض انرژی مختص به مالیات، عوارض و ... است كه به اجبار مردم باید پرداخت کنند.

# جوی ــ‌ـ حادثه
عاشوری از تهران: 
به علت عریض بودن جوی آب در تقاطع خیابان انیسی به خیابان دماوند و نبود روگذر برای عبور عابران تاكنون چند حادثه ناگوار رخ داده است و امیدوارم شهرداری این منطقه اقدامی بابت حل این مشكل کند.

# کمبود ـــ  تاکسی
معدن‌نژاد از تهران: 
تعداد تاكسی‌های كلاهدوز به افسریه روبه‌روی متروی كلاهدوز بسیار كم است و باید دقایق زیادی را به انتظار این تاكسی‌ها باشیم.